Як підготуватися до ЗНО дистанційно

Дистанційне навчання – це технологія, що базується на принципах відкритого навчання, широко використовує комп’ютерні навчальні програми різного призначення та створює за допомогою сучасних телекомунікацій освітнє середовище для доставки навчального матеріалу та спілкування.

З кожним днем наближається час здачі одного з найважливіших іспитів у вашому житті – ЗНО. Дистанційне навчання дає змогу знаходитися вдома і самостійно розподіляти свій час, мати цілодобовий доступ до різноманітних онлайн-сервісів. Чому б не використати цю перевагу для підготовки до ЗНО?

Правильно складений навчальний план допоможе подолати паніку, зайняти розум і руки корисною роботою, надасть досвіду самоорганізації та онлайн-роботи. Корисні поради для підготовки.

  • Ознайомтеся ще раз з форматом проведення тестування: його тривалість, особливості проведення, специфіка завдань та їх форма (тестова чи відкрита).
  • Користуйтеся тренувальними онлайн-сервісами, змагайтеся з друзями, відповідайте на завдання з секундоміром.
  • Проходьте тестові питання минулих років, учіться розраховувати час, уважно читати запитання.
  •   Присвячуйте підготовці до тестів хоча б трохи часу кожен день.
  •   Працюючи з вчителями – предметниками дистанційно, приділяйте більше уваги тим предметам, які ви обрали для тестування на ЗНО, не соромтеся зайвий раз звернутися до вчителя по допомогу, повірте, як ви так і педагоги зацікавлені в успішному складанні ЗНО.

 

А головне пам’ятайте, що шлях до успіху – це щоденна наполеглива праця, вміння не здаватися і віра у власні сили.
Пройдіть цією дорогою знань впевнено і результат обов’язково вас порадує!

 

5 онлайн-платформ для самоосвіти // Директор школи. — 2020. — № 7-8 (859-860). — С. 98-99.

 Анотація

Студія онлайн-освіти EdEra; Портал неперервного навчання СуХаРі; Академія навичок; Prometheus; Khan Academy

 

 

ЗНО і ДПА: погляд старшокласників // Класному керівнику. Усе для роботи. — 2020. — № 5 (137). — С. 34-37.

 Анотація

Думки учнів старших класів про іспити, секрети запам’ятовування матеріалу та подолання стресу.

 

 

Навчання під час карантину: як організувати дистанційну роботу // Класному керівнику. Усе для роботи. — 2020. — № 4 (136). — С. 4-7.

 Анотація

поради вчителям, сервіси для онлайн-уроків в режимі реального часу, сервіси моніторингу роботи учнів, сервіси, які допоможуть у розробленні навчальних матеріалів, сервіси для опитування і вікторин

 

 

Бугайчук, Анастасія
Організація дистанційного навчання. Методики, ресурси та інструменти / Анастасія Бугайчук // Управління освітою. — 2020. — № 7-8. — С. 8-80. — Бібліогр. в кінці ст.

 

 

 

 

Васильєва, Д. В.
Дистанційне навчання: вчора, сьогодні, завтра [Текст] / Д. В. Васильєва // Комп’ютер у школі та сім’ї. — 2019. — № 1. — С. 21-27. — Бібліогр. у кінці ст. (8 назв).

Анотація

– методика організації дистанційного навчання математики учнів основної школи на основі освітньої платформи “Глобальна інноваційна онлайн школа. Математика” (GIOS)

 

 

Власенко, Ольга.
Освіта в режимі онлайн. Як організувати ефективне дистанційне навчання / Ольга Власенко // Директор школи. — 2020. — № 7-8 (859-860). — С. 12-23.

 

 

 

 

 

Єлісєєва, О.
Онлайн-освіта: порівняльний аналіз онлайн-платформ для навчання в світі / О. Єлісєєва, Є. Єлісєєв // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. — 2020. — № 3. — С. 219-225. — Бібліогр. в кінці ст. (11 назв).

 

 

 

 

Ільницька, І. М.
Дистанційне навчання як одна з нетрадиційних форм організації навчального процесу / І. М. Ільницька // Безпека життєдіяльності. — 2020. — № 10. — С. 12-13.

 

 

 

 

 

Косар, Інна.
Дистанційне навчання: вектор сучасної парадигми освіти / Інна Косар // Професійна освіта. — 2020. — № 4. — С. 19-20. — Бібліогр. в кінці ст. (3 назви).

 

 

 

 

 

Науменко, Світлана Олександрівна.
Перспективи зовнішнього незалежного оцінювання на рівні базової середньої освіти в Україні у векторах європейського досвіду / Науменко Світлана Олександрівна // Український педагогічний журнал. — 2019. — № 1. — С. 5-15. — Бібліогр. в кінці ст. (21 назва).

 Анотація

На прикладі освітньої системи Ірландії висвітлено процедуру організації і проведення ЗНО (державних іспитів) по закінченню закладів базової середньої освіти (молодшого циклу середньої школи). Охарактеризованоіспити з георгафії та “наука”. Описано форми тестових завдань.

 

 

Некрасова, Леоніла.
Дистанційне навчання як сучасна освітня технологія / Леоніла Некрасова // Справи сімейні. — 2020. — № 2-3. — С. 14-15.

 

 

 

 

 

Сліпченко, Валентина.
Освіта на самоізоляції. Огляд проблем організації дистанційного навчання / Валентина Сліпченко // Математика. — 2020. — № 7-8 (883-884). — С. 46-51. — Бібліогр. с. 49 (3 назви).

 

 

 

 

 

Сліпченко, Валентина.
Online Test Pad : Сервіс для організації дистанційного навчання / Валентина Сліпченко // Трудове навчання. — 2020. — № 9-10 (153-154). — С. 62-75.

Анотація

Online Test Pad – безкоштовна онлайн-платформа для створення тестів, кросвордів, логічних ігор

 

 

Чепурний, С.
Діти з особливими освітніми потребами. Як забезпечити дистанційну освіту та уникнути проблем [Текст] / С. Чепурний, Г. Чернухіна // Директор школи. — 2019. — № 6 (846). — С. 101-105. — Бібліогр. в кінці ст. (11 назв).