Я знаю, ким хочу бути

До тижня профорієнтації  відділ комплексного обслуговування користувачів  пропонує ознайомитися  з  виставкою « Я знаю, ким хочу бути».

Кожна молода людина на певному етапі свого життя починає задаватися питаннями «Ким бути?», «Яка робота мені підходить?», «Як обрати справу свого життя,  щоб  вона   приносила задоволення?», «В чому  моя унікальність та особливість?», «Які умови правильного вибору професії?».

Кількість професій в сучасному світі швидко змінюється. Одні професії зникають, інші з’являються. При цьому, зазнають змін не лише нові, а й старі професії. Тому, обираючи професію слід відповідати не лише на запитання «що я хочу та можу?», а й дізнатися  «що потрібне?».

Книги, представлені на нашій виставці,  нададуть інформацію про сучасні професії,  установи та організації, які надають робочі місця, про ринок праці. Також,  вони  допоможуть  спланувати свою кар’єру і користуючись досвідом найкращих та найвідоміших   компаній,  стати успішним та  досягти визнання в обраній справі.

 

 Моя майбутня професія [Текст] : зб. тренінгових занять / уклад. І.О. Каштанова. — Кам‘янець-Подільський : Аксіома, 2017. — 216 с.

 Анотація

Збірник тренінгових занять спрямований на активізацію інтересу учнів до самостійного та свідомого вибору майбутньої професії на основі індивідуальних властивостей, нахилів, здібностей та вимог до сучасного ринку праці.

На тренінгових заняттях учні отримують свій власний досвід, набувають комунікативні навички, самостійність, упевненість у собі, наполегливість, стійкість до стресів тощо.

Тренінгові заняття пропонуються для учнів 10-11-х класів, які цікавляться проблемою вибору майбутньої професії. До занять можуть залучатися вчителі та батьки, які будуть безпосередньо учасниками групи разом з учнями.

Збірник стане у нагоді соціальним педагогам, психологам, класним керівникам, учителям та усім небайдужим до правильного вибору майбутньої професії.

 

 

Біденко, С.
Книга юного підприємця [Текст] : 9 детальних планів своєї справи для підлітків / С. Біденко, І. Золотаревич. — Харків : Основа, 2019. — 144 с.

Анотація

Ця книга – важливий крок підлітка в організації власної прибуткової справи. Адже в ній йдеться про реальні способи заробітку, даються корисні поради щодо подієвого плану створення своєї справи. Книга юного підприємця допоможе організувати свою роботу та роботу команди; знайти спільну мову з партнерами, замовниками, клієнтами; відстежувати доходи і витрати; зрозуміти, як влаштований великий і маленький бізнес, і головне: заробити свої власні перші гроші. Створювати та розвивати свою власну справу це цікаво! Переконайся в цьому сам!

 

 

Ворона, Т. В.
Стартап на мільйон. Як українці заробляють статки на технологіях [Текст] / Т. В. Ворона ; [пер. з рос. Г. Сологуб]. — Харків : Vivat, 2018. — 224 с.

Анотація

Нове покоління українців… Яке воно? Більшості з його представників не виповнилося й сорока, проте на їхніх рахунках — мільйони доларів, а створеними ними продуктами користуються люди в усьому світі. Джерело їхнього капіталу — не батьки-олігархи й не поцуплені на держпосаді гроші, а технології. Depositphotos, Genesis, Jooble, Grammarly і десяток інших IT-компаній — саме вони сьогодні є гордістю країни, її обличчям, яке не хочеться ховати, за яке ніколи не буде соромно. Як українці здобувають мільйонні статки завдяки своїм знанням, розуму, наполегливості й хисту? Дізнайтеся із цієї книжки.

 

 

Гелловей, С.
Велика четвірка. Прихована ДНК Amazon, Apple, Facebook i Google [Текст] / С. Гелловей ; [пер. з англ. М. Смагіної]. — Київ : КМ-БУКС, 2019. — 296 с. : іл.

Анотація

Упродовж останніх двадцяти років технологічні копанії-гіганти Apple, Amazon, Facebook і Google, забезпечили людству більше можливостей для задоволення матеріальних потреб, спілкування, процвітання і навіть розвитку, ніж будь-яка інша подібна структура за всю історію свого існування.

Однак завдяки чому ці комерційні структури змогли стати настільки могутніми та всевладними? Яким чином їм вдалося проникнути в душі людей так глибоко, що тепер вони здатні впливати на наші рішення і визначати наші уподобання? І як такі безпрецедентні масштаби цих компаній і вплив, який вони чинять, позначаться на майбутньому світової економіки? А чи не судилося їм, так само як і бізнес-титанам, що існували раніше, розчинитися в тіні молодших і успішніших конкурентів? Чи, можливо, вони настільки добре захищені, що ніхто інший просто не має шансу на перемогу?

Намагаючись отримати відповіді на ці запитання, Скотт Гелловей детально аналізує стратегії компаній “Великої четвірки”, що приховані за їхніми блискучими обгортками.

 

 

Гомперц, В.
Думай як митець і живи на повну [Текст] / В. Гомперц ; пер. з англ. М. Ільницької. — Київ : ArtHuss, 2018. — 176 c. — (UkrainianArtBook).

Анотація

«Ми всі — митці», — заявляє Вілл Ґомперц. Кожен із нас має дар творити — і безліч перешкод на шляху до свого шедевра. Спираючись на професійний досвід спілкування з сучасними митцями і блискуче знання історії мистецтва, Ґомперц виводить правила креативного мислення, що працюють за будь-яких обставин, допомагаючи долати перешкоди в творчості. Це книжка про сміливість і допитливість, здоровий скептицизм і зухвалість, пристрасть і відданість — про риси характеру й звички, завдяки яким у різні часи митці знаходили себе, досягали майстерності та здобували визнання.

 

 

Келлі, К.
Невідворотне. 12 технологій, що формують наше майбутнє [Текст] / К. Келлі ; пер. з англ. Н. Валевська. — Київ : Наш формат, 2018. — 304 с.

Анотація

Технологічна галузь не лише найдинамічніша в сучасному світі — вона здатна суттєво змінити наше життя в недалекому майбутньому. Які професії зникнуть, а які набиратимуть обертів? Які нові джерела прибутку з’являться в підприємців, а які бізнес-моделі перестануть працювати? Чого варто навчатися і в що інвестувати? Ви можете отримати максимум від цих змін, дізнавшись, якими будуть наслідки безперервного технологічного потоку через 30 років. Аналізуючи тренди, що проявляються вже сьогодні, Кевін Келлі окреслює напрямки, у яких неминуче рухатиметься світ. Він виокремлює 12 невідворотних технологій, які, тісно переплітаючись, визначатимуть глобальні тенденції розвитку.

 

 

Криштопа, О.
Десять успішних компаній. Нова якість підприємництва в Україні [Текст] / О. Криштопа, Х. Бурдим ; [О. Криштопа, Х. Бурдим]. — Брустурів : Дискурсус, 2018. — 160 с.

Анотація

Де одні шукають зраду, інші знаходять можливості. Історії героїв книжки «10 успішних компаній. Нова якість підприємництва в Україні» чудово ілюструють, як можна побудувати якісний та прибутковий бізнес в наших реаліях, попри війну, спадок «совка» та інші проблеми.

Ми зібрали історії 10 компаній, розпитали керівників та працівників про побудову їхнього бізнесу — від появи ідеї до створення якісного українського продукту.

 

 

Лисенко, Л. І.
Ринок праці. Техніка пошуку роботи [Текст] : Навчальний посібник / Л. І. Лисенко, Б. В. Максимов. — Київ : Професіонал, 2004. — 320с.

 Анотація

Розглядаються питання пошуку і отримання роботи на ринку праці в сучасних умовах становлення ринкової економіки: як організувати пошук роботи, знаходити і використовувати джерела інформації, взаємодіяти з державною службою зайнятості і комерційними кадровими агенствами, оцінити небезпеки при пошуку і отриманні роботи, підготувати резюме і супровідні листи, написати інформаційні листи про себе, взяти участь у співбесіді з роботодавцем. Книга може бути використана студентами, Державною службою зайнятості, кадровими агенствами, фахівцями з управління персоналом і тими, хто шукає гідну роботу.

 

 

Ославський, Б.
Десять успішних українських брендів [Текст] / Б. Ославський ; [Б. Ославський]. — Брустурів : Дискурсус, 2017. — 192 с.

 Анотація

«10 успішних українських брендів» — книжка про найкращі компанії й організації України, які задають ритм у своїх сферах. Це щирі й натхненні історії створення власного бізнесу чи ініціативи. Історії про самовіддачу, про помилки й успіх, про тяжку, але натхненну працю. Засновники брендів розкривають власні стратегії розвитку, розповідають, як вони виходили з кризових ситуацій і що дозволило їм вирізнитися з-поміж конкурентів. Історія кожного бренду супроводжується відвертим інтерв’ю із засновником, що розкриває його як особистість. Книжка «10 успішних українських брендів» стане джерелом унікального корисного досвіду й натхнення, для тих, хто хоче змінювати себе і світ навколо.

 

 

Свекла, Д.
Як стати мільярдером [Текст] : Як найбільші в світі виробники створюють грандіозну цінність / Д. Свекла, М. Коен ; [пер. з англ. О. Любенко]. — Київ : Основи, 2016. — 272 с.

Анотація

Перед тим, як вирушити у вільне плавання і власними силами заробити мільярди доларів, багато провідних підприємців світового рівня працювали у відомих корпораціях. Такі люди, як Марк К’юбан, Джон Пол Деджорія, Сара Блейклі та Т. Бун Пікенз створили компанії (а в деяких випадках — і по кілька компаній), що сьогодні належать до найвідоміших у світі. І тут закономірно постають два непрості запитання. По-перше, чому колишні роботодавці не зуміли втримати цих надзвичайно талановитих людей? А по-друге, чому більшість великих компаній не може створювати нові цінності в таких масштабах, як 800 селфмейд-мільярдерів світового рівня?

Джон Свекла й Мітч Коген вирішили уважніше придивитися до цих мільярдерів, тому що отримати мільярд чи більше доларів завдяки створеній цінності — це неймовірний подвиг. Провівши всеохопне дослідження й узявши чимало інтерв’ю, автори зрештою дійшли висновку, що багато міфів, пов’язаних із мільярдерами, — просто вигадка. Не можна сказати, що всі ці люди розумніші, більше працюють чи їм частіше усміхається фортуна, ніж їхнім одноліткам. Не всі вони генії-самородки, які перетинають фінішну лінію в мільярд доларів, коли їм заледве виповнилося двадцять років. Ні. Переважно вони справді створюють щось абсолютно й принципово нове. Понад 80 відсотків мільярдерів, яких заторкнуло дослідження, заробили свої мільярди в галузях, де панує жорстка конкуренція.

Їхня ключова відмінність полягає в тому, що автори книжки називають способом мислення “Творця”, на противагу до поширенішої ментальності “Виконавця”. Виконавці досягають успіху в чітко визначених сферах; без них компанії існувати не можуть. Проте якщо підприємство прагне створити грандіозну революційну цінність, йому не обійтися без Творця — адже, замість того, щоб просто виконувати поставлені завдання й дотримуватися страндартів, ці люди розширюють межі можливого. Поєднуючи стриману розважливість та екстраординарну уяву, Творці винаходять цілковито нові товари, послуги, стратегії та бізнес-моделі. У великих компаніях поширена тенденція винагороджувати Виконавців і несхвально ставитися до нешаблонних методів Творців. Однак лише Творці здатні поєднати декілька суперечливих ідей, поглядів та способів дії в одне ціле. Вони довіряють своїй інтуїції, і це дає їм змогу робити великі ставки, які кардинально змінюють хід гри.+

Це дослідження пропонує детальний опис п’яти критично важливих навичок мислення, що притаманні виробникам грандіозних цінностей. Вивчивши їх, ви зможете розпізнавати таких людей, заохочувати й утримувати їх на посаді — а можливо, й самі приєднаєтесь до їхнього числа. “Як стати мільярдером” — книжка, що назавжди змінить ваше ставлення до талановитих працівників та комерційної цінності.

 

 

Фріт, А.
Політика для початківців [Текст] / А. Фріт, Р. Гор, Л. Стоуелл ; пер. з англ. В. Левицька ; іл. К. Стовера. — Київ : Книголав, 2019. — 128 с. — (Дитяча полиця).

 Анотація

Зміни в нашій державі викликають чимало запитань у найменших. «Політика для початківців» стане справжнім інформаційним довідником, який допоможе батькам пояснити дитині про такі непрості речі як: права людини, свободу слова, фемінізм, вибори та голосування.

«Більшість батьків вважають тему політики досить складною для розуміння дитини. А коли дитина підростає, то не розуміє базових речей, які відбуваються у її країні. «Політика для початківців» допоможе відкрити дітям ці важкі, на перший погляд, визначення і терміни. Це посприяє поколінню обізнаної молоді, яка матиме повне розуміння того, у якій країні вона б хотіла жити та які кроки для цього має зробити», – розповідає Світлана Павелецька, співзасновниця видавництва #книголав.

Окрім пояснень та цікавих діалогів у книжці, «Політика для початківців» має окремий словник із найпоширенішими визначеннями. Книжка прийде в нагоді не лише для дітей, але і для дорослих.