Водотика, Тетяна Сергіївна.
Iсторii успiху: видатні українські бізнесмени ХІХ ст. [Текст] / Тетяна Сергіївна Водотика. — Харків : Фоліо, 2020. — 235 с. — (Справжня історія).
Ця книжка про історії людей, вдача та праця яких надихають і сьогодні. Маючи різні освіту й походження, багато хто з них пішов наперекір долі. Вони були з різних куточків України: Харкова, Херсона, Києва, Одеси, Катеринослава, Єлисаветграда — заробити можна було всюди, а на історіях побудови бізнес-імперій можна й сьогодні навчатися у таких підприємців ХІХ ст., як Ізраїль Бродський, брати Роберт і Томас Ельворті, Стефан Кульженко, Олексій Алчевський.
Підприємці нової генерації, що самі себе зробили, змінюючи світ довкола себе, творили не лише промислові підприємства чи потужні фінансові імперії, а й традиції меценатства та доброчинності, нехай і політично вмотивовані.
Особисті історії покажуть ці масштабні процеси зсередини, допоможуть зрозуміти реальних людей, які помилялися, були слабкими, обирали негідних партнерів, неправильно оцінювали власні можливості й перспективи. Так, деякі з них побачили крах своїх дітищ. Не всі історії мають щасливий кінець, але всі вони про віру, успіх, натхнення та спадок.
Спадок бізнесменів ХІХ ст. ми бачимо й сьогодні: старі корпуси фабрик і заводів у Харкові, Києві, Дніпрі. Це їхні музейні колекції й будівлі громадських споруд, які вони профінансували. Врешті, успіх цих підприємців став успіхом і надбанням України в історичній ретроспективі. Саме тому їх іменами названо вулиці в різних куточках нашої держави — це повернення після незаслуженого забуття в радянську добу.
Гел, Є. ван
Вірусні ідеї. Як захопити людей своїм проектом [Текст] / Є. Гел, ван. — Харків : Клуб Сімейного Дозвілля, 2020. — 160 с.
Автор входить до ТОП-у впливових та успішних особистостей;
Нові революційні методики;
Google рекомендує;
Це ефективніше за нейролінгвістичне програмування.
Єрун ван Гел міжнародний спікер і письменник в області UX, дизайну. Має багаторічний досвід роботи в якості новатора, дизайнера і стратега. Він допоміг просунути багато дизайнерських проектів, починаючи від удостоєного нагород Smart Projector Beam до інноваційних автоматизованих систем прикордонного контролю в аеропорту Схіпхол. Його мета полягає в тому, щоб змусити світ здивуватися.
Уявіть собі, що ви маєте найліпшу у світі ідею. Таку, що розв’язує реальну проблему. Однак ви просто неспроможні переконати інших утілити її. Ваша мрія мертва! Сконала в самому зародку! Звучить знайомо? Автор книжки на власному досвіді знає про це і не хоче, щоб ви наступали на ті самі граблі. Подати ідею так, щоб вона вразила всіх, підготувати найкрутішу презентацію, за яку можна отримати «Оскар» і підвищення на роботі, навчитися наполягати на своєму без скандалів та істерик, писати неймовірні тексти, що переконуватимуть, переконуватимуть і ще раз переконуватимуть вкласти у вашу ідею ресурси.
Голик, Ю. Ю.
Нескінченність не для слабаків [Текст] : Книга про менеджерів, які хакнули систему держуправління / Ю. Ю. Голик. — Харків : Фоліо, 2020. — 286 с. : іл.
Ця книга про менеджерів екстра-класу, які ніколи не прагнули потрапити на держслужбу, але з примхи долі стали управлінцями і змусили систему давати фізично відчутний результат.
Ця книга про кілька тисяч втілених проектів і про те, як ми це зробили.
Ця книга про кожного з більш ніж декількох тисяч людей, завдяки яким усе стало можливим.
Це книга про те і про тих, у кого вийшло. Ця книга про людей, яким не все одно.
Гуцал, О.
Якщо стрибнули, то гребіть. Як народити і зростити бізнес, який сподобається вашим онукам [Текст] / О. Гуцал. — Київ : Бізнесполігрф, 2020. — 159 с.
Ольга Гуцал – відома підприємниця, номінантка багатьох ділових рейтингів.
У своїй першій книзі «Якщо стрибнули, то гребіть» Гуцал ділиться спостереженнями за різними етапами життя бізнесу, компанії, команди співробітників. Авторка порівнює процес зростання підприємницького проєкту з етапами життя людини. Живий бізнес-проект так само проходить зачаття, пологи, немовлячий вік, дитинство, приймаючи рішення, роблячи важливі кроки та здійснюючи прикрі помилки на кожному з етапів.
Порівняння бізнесу зі зростаючою людиною дозволить зацікавленому читачеві подивитися на ситуацію у своєму проєкті іншими очима, зрозуміти, на якому ви зараз етапі, чого потрібно досягти в цей момент і яких проблем чи криз зростання уникати.
У книзі багато веселих ілюстрацій. Рукопис книги отримав високу оцінку у підприємців.
Ґоулман, Д.
Емоційний інтелект у бізнесі [Текст] / Д. Ґоулман ; [пер. з англ. Ю. Шекет]. — Харків : Віват, 2021. — 528 c. — (Бізнес).
Бестселер Деніела Ґоулмана «Емоційний інтелект» здійснив революцію в психології. У другій книжці про емоційний інтелект автор аналізує причини й запоруки успіху в бізнесі як окремого працівника, так і всієї організації, виокремлюючи навички, що вирізняють лідерів у будь-якій галузі. На конкретних прикладах показано, як емоції, самоконтроль, комунікативні навички й здатність працювати в команді — тобто емоційний інтелект — впливають на успіх у житті та бізнесі. На думку автора, це важливіше за IQ, науковий ступінь та життєвий досвід. І що вища посада людини, то вагоміші ці навички. Ґоулман наголошує на тому, що всі ми маємо потенціал для розвитку емоційного інтелекту на будь-якому етапі нашої кар’єри, а також дає нам рекомендації щодо підвищення власної ефективності.
Дмитрієв, Віталій Олександрович.
Не бійся відчиняти будь-які двері, або Історія створення успішного українського бізнесу [Текст] / Віталій Олександрович Дмитрієв. — Полтава : ФОП Мирон І. А., 2021. — 168 с.
Увазі читачів пропонується історія становлення та розвитку групи компаній «Системи модернізації складів». ЇЇ автор – керівник підприємства Віталій Дмітрієв розповідає про власний досвід крізь призму суспільно-політичних процесів в Україні. Це особиста історія, що буде цікавою для тих, хто робить перші кроки в бізнесі, а також для досвідчених підприємців.
Ланьє, Д.
Десять причин видалити акаунт із соцмереж просто зараз [Текст] / Д. Ланьє ; [пер. з англ. Є. Ніколаєвої]. — Харків : Vivat, 2020. — 176 с. — (Саморозвиток).
Ваші дані в соцмережах нещадно використовують, прикриваючись добрими намірами полегшити вам життя та можливість вибору. Через алгоритм, який підбирає вам пости в соцмережах, викривлюється ваше сприйняття інформації і навіть змінюється настрій: щасливі фото ваших успішних знайомих можуть лише ще більше засмутити вас, якщо вам і без того сумно. І ви самі в цьому винні: чому ви проводите весь вільний час у соцмережах? Автор цієї книжки Джарон Ланьє наводить альтернативний спосіб ефективно використовувати нові технології та позбутися залежності від сповіщень, лайків і решти дофамінових гачків. А ще розповідає, як бути «котиком», — незалежним і свідомим.
Про автора:
У Джарона Ланьє немає сторінок у соцмережах, що не заважає йому бути успішним програмістом та популярним автором, композитором і художником. Ланьє — автор терміну «віртуальна реальність» та засновник технологічних стартапів, які були згодом придбані Oracle, Adobe, Google та Pfizer. Видання Wired Magazine включило його до списку 25 найвпливовіших людей за останні 25 років історії розвитку технологій, Foreign Policy — до сотні відомих інтелектуалів світу, а енциклопедія Britannica — до переліку найкращих винахідників в історії.
Чим цікава ця книжка:
Автор є засновником компанії, яка однією з перших почала продавати окуляри для віртуальної реальності та працює на Microsoft Research, тож від нього навряд чи очікуєш, що він буде протистояти розвитку цифрових технологій. Утім, він пояснює, що не всі сучасні технології корисні для нашого розвитку, а особливо соцмережі, які не дають суспільству розвиватися й аж ніяк не сприяють поширенню емпатії та духовності.
На які ще питання може відповісти книжка:
Як великі масиви інформації в соцмережах шкодять нашій психіці?
Чи справді соцмережі роблять нас злішими?
Чому в соцмережі ми хочемо здаватися кращими?
Чому постійні потоки інформації роблять нас менш співчутливими?
Мероник, А.
Золотий ґрааль криптовалютного трейдингу [Текст] : Нотатки фахівця про те, як можна прогнозувати зміну цін на криптовалюти і заробляти (або ні) на цьому гроші / А. Мероник. — Чернівці : Книги – ХХІ, 2020. — 176 с.
Ця книга в легкому, а місцями навіть у гумористичному форматі розповість про всі цікаві моменти, які вдалося зафіксувати авторові за три роки щоденної праці над розробкою торгових алгоритмів, вивченням трейдингу та проведенням експериментів. Ви отримаєте відповіді на запитання: Хто і як маніпулює цінами на криптовалютних біржах? Із чого точно не варто починати трейдерові? Де неточні прогнози завжди дають прибуток? Скільки можна заробляти на трейдингу? Чому ціна Bitcoin так часто змінюється? Що необхідно робити, коли ціна стрімко зростає? Для чого трейдери малюють на графіках горнятка і як це їм допомагає? Книга дасть змогу дізнатися більше про трейдинг і криптовалюти: як вони працюють, яка з них користь і для чого їх придумали.
Свекла, Д.
Як стати мільярдером [Текст] : Як найбільші в світі виробники створюють грандіозну цінність / Д. Свекла, М. Коен ; [пер. з англ. О. Любенко]. — Київ : Основи, 2016. — 272 с.
Перед тим, як вирушити у вільне плавання і власними силами заробити мільярди доларів, багато провідних підприємців світового рівня працювали у відомих корпораціях. Такі люди, як Марк К’юбан, Джон Пол Деджорія, Сара Блейклі та Т. Бун Пікенз створили компанії (а в деяких випадках — і по кілька компаній), що сьогодні належать до найвідоміших у світі. І тут закономірно постають два непрості запитання. По-перше, чому колишні роботодавці не зуміли втримати цих надзвичайно талановитих людей? А по-друге, чому більшість великих компаній не може створювати нові цінності в таких масштабах, як 800 селфмейд-мільярдерів світового рівня?
Джон Свекла й Мітч Коген вирішили уважніше придивитися до цих мільярдерів, тому що отримати мільярд чи більше доларів завдяки створеній цінності — це неймовірний подвиг. Провівши всеохопне дослідження й узявши чимало інтерв’ю, автори зрештою дійшли висновку, що багато міфів, пов’язаних із мільярдерами, — просто вигадка. Не можна сказати, що всі ці люди розумніші, більше працюють чи їм частіше усміхається фортуна, ніж їхнім одноліткам. Не всі вони генії-самородки, які перетинають фінішну лінію в мільярд доларів, коли їм заледве виповнилося двадцять років. Ні. Переважно вони справді створюють щось абсолютно й принципово нове. Понад 80 відсотків мільярдерів, яких заторкнуло дослідження, заробили свої мільярди в галузях, де панує жорстка конкуренція.
Їхня ключова відмінність полягає в тому, що автори книжки називають способом мислення “Творця”, на противагу до поширенішої ментальності “Виконавця”. Виконавці досягають успіху в чітко визначених сферах; без них компанії існувати не можуть. Проте якщо підприємство прагне створити грандіозну революційну цінність, йому не обійтися без Творця — адже, замість того, щоб просто виконувати поставлені завдання й дотримуватися страндартів, ці люди розширюють межі можливого. Поєднуючи стриману розважливість та екстраординарну уяву, Творці винаходять цілковито нові товари, послуги, стратегії та бізнес-моделі. У великих компаніях поширена тенденція винагороджувати Виконавців і несхвально ставитися до нешаблонних методів Творців. Однак лише Творці здатні поєднати декілька суперечливих ідей, поглядів та способів дії в одне ціле. Вони довіряють своїй інтуїції, і це дає їм змогу робити великі ставки, які кардинально змінюють хід гри.+
Це дослідження пропонує детальний опис п’яти критично важливих навичок мислення, що притаманні виробникам грандіозних цінностей. Вивчивши їх, ви зможете розпізнавати таких людей, заохочувати й утримувати їх на посаді — а можливо, й самі приєднаєтесь до їхнього числа. “Як стати мільярдером” — книжка, що назавжди змінить ваше ставлення до талановитих працівників та комерційної цінності.
Сінґер, П. В.
Війна лайків [Текст] : Зброя в руках соціальних мереж / П. В. Сінґер, Е. Т. Брукінг ; [пер. з англ. Я. Лебеденка]. — Харків : Клуб Сімейного Дозвілля, 2019. — 320 с.
“Книжка року за версією Amazon
The New York Times, Washington Post, Time рекомендують
Хочеш миру – готуйся до лайків
Facebook – як поле бою, а Instagram – ніби концентраційний табір вільного часу із “”лайками””-наглядачами. Сюжет для кіберпанку? Аж ніяк. Наше сьогодення. У світі протягом тривалого часу точиться війна – віртуальна. Із цілком реальними наслідками, часто кривавими та смертельними, коли необережний пост може стати епітафією, а невинна “”вподобайка”” – приводом для арешту. Такі випадки давно стали нормою.
Пітер Сінґер та Емерсон Брукінґ витратили довгих п’ять років, щоб провести ґрунтовне дослідження розвитку Інтернету, найвідоміших соцмереж сьогодення та процесу перетворення їх на зброю в сучасному світі. Від історії появи Всесвітньої павутини, смайликів, твітів та мемів автори розповідають про використання платформ соцмереж авторитаристами, революціонерами, силами оборони, терористами, Дональдом Трампом, Росією, Китаєм, США й багатьма іншими фігурантами онлайн-життя.
Ласкаво просимо до cвіту соцмережевого періоду!
Надзвичайно актуально та захопливо.
The New York Times
Книжка, що допоможе зрозуміти світ, у якому ми живемо.
Forbes”
Фрайд, Д.
Rework [Текст] / Д. Фрайд, Д. Хайнемайєр Хенссон ; [пер. з англ. Н. Кошманенко]. — 3-є вид. — Харків : Клуб Сімейного Дозвілля, 2020. — 172 с.
Настав час відкинути традиційні уявлення про ведення бізнесу! Дізнайтеся, як започаткувати справу чи вдосконалити ведення бізнесу. Автори крок за кроком навчать вас, як почати справу; пояснять, чому вам треба менше, ніж ви думаєте; порадять, як зробити так, щоб про вас дізналися; порекомендують, кого і коли варто взяти на роботу, а також як з усім цим упоратися. Книжка надихає та дає практичну базу для руху вперед!
Чернявский, С.
Пять плюс. Руководство по обретению финансовой свободы [Текст] / [С. Чернявский, Н. Гук]. — Одесса : Картуш, 2020. — 162 с. — Авт. указаны над вып. дан.
«Быть успешным» – что вы вкладываете в это понятие? Миллион на счету, дом – полная чаша, возможность отпра-виться в путешествие в любой уголок мира, не жить по распи-санию офисного сотрудника и самостоятельно распоряжаться своим временем? А может быть, все вместе? Именно о свободе как истинной цели любого активного человека идет речь в этой книге. О свободе принимать решения, планировать свою жизнь, наслаждаться каждым прожитым днем. Возможно ли это?
«Абсолютно!» – считает автор бизнес-философии «Пять плюс», предприниматель, бизнес-тренер Сергей Чернявский. Суть концепции состоит в том, что для финансовой независи-мости и личной свободы следует иметь не менее пяти источ-ников дохода. Как их выстроить? С чего начинать? Рекоменду¬ем прочитать эту книгу и выполнить задания, приведенные после каждой из глав, а потом… А потом каждый вибирает свою дорогу – или остаться там, где он есть сейчас, или что-то изменить. Успехов вам на пути обретения своей свободы!