Айзексон, В.
Інноватори. Як група хакерів, геніїв та гіків здійснила цифрову революцію [Текст] / В. Айзексон ; пер. з англ. Д. Гломозда. — Київ : Наш Формат, 2017. — 488 с.
Мало хто знає, що теорію сучасного цифрового світу сформулювала жінка ще в середині ХІХ століття; і не будь-хто, а донька самого Байрона — леді Лавлейс. За півтора століття цифрову еру наближали багато людей, проте більшість так і залишилася в тіні. Це книжка про різні етапи цифрової революції, про ґіків, хакерів і мрійників, які кардинально змінили світ і підхід до бізнесу. Вона про диваків, яким нині людство завдячує електронним комфортом: Алана Тюрінга, Біла Ґейтса, Стіва Возняка, Стіва Джобса, Ларі Пейджа та інших. З неї ви дізнаєтеся про глибокі інновації і роль творчої співпраці в історії людства. Для кого книжка Для усіх, хто цікавиться новітніми технологіями та життям видатних людей. Чому ця книжка Айзексон через біографії найбільших інноваторів докладно описує історію цифрової революції. Зокрема показує, чому раніше програмування вважали чорновою роботою і віддавали жінкам, якими хитрощами комп’ютерники отримували фінансування для проектів, чому саме Кремнієва долина стала епіцентром інновацій, як відеоігри змінили комп’ютери та якою буде наступна фаза цієї революції.
Албул, І.
Лідерство у соціальній роботі: теоретичний аспект [Текст] / І. Албул // Соціальна робота та соціальна освіта. — 2018. — Вип. 1. — С. 52-57. — Бібліогр. в кінці ст. (5 назв).
Специфіка управління соціальною роботою загалом та теоретичні підходи щодо лідерства в ній
Андрейцева, І. А.
Харизма та харизматичне лідерство в управління трудовим потенціалом суспільства [Текст] / І. А. Андрейцева // Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Економічні науки. — 2015. — Вип. 10. — С. 262-266.
Буяк, Б.
Феномен лідерства в історико-філософській ретроспективі [Текст] / Б. Буяк // Гуманітарний вісник ДВНЗ “Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди”. Педагогіка. Психологія. Філософія. — 2015. — Вип.36. — С.238-253. — Бібліогр.: с.250-253.
– розкрито сутність феномена “лідерство” в історичній ретроспективі, проведено аналіз сучасних та історичних підходів до визначення лідерства.
Витале, Д.
Разбуди в себе миллионера: Манифест богатства и процветания [Текст] / Д. Витале ; [пер. с англ. А.В. Андреева]. — Киев : Форс Україна, 2019. — 272 с.
Пообіцяйте самому собі. Знаходити позитивні сторони в будь-якій події і зробити оптимізм частиною свого життя. Думати тільки про хороше, працювати тільки для успіху і очікувати від життя тільки найкращого. Радіти успіху інших так само, як і своєму власному. Цей маніфест допоможе вам взяти на себе відповідальність за своє життя і стати багатим, як матеріально, так і духовно. Ви зрозумієте справжнє призначення грошей і навчитеся правильному відношенню до них. Але головне, знайдете місію, завдяки якій зумієте змінити на краще не тільки себе, але й світ навколо.
Галузяк, В.
Сучасні зарубіжні підходи до розуміння лідерства і виховання лідерів [Текст] / В. Галузяк, О. Акімова, Є. Громов // Лідер. Еліта. Суспільство. — 2019. — № 1. — С. 32-53. — Бібліогр. в кінці ст. (28 назв).
– нормативно-адаптивна та особистісно-розвивальна модель лідерства
Голідей, Р.
Напролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемоги [Текст] / Р. Голідей ; пер. з англ. О. Асташова. — Київ : Наш Формат, 2017. — 168 с. — (Світоглядна література).
«Напролом» — улюблена книжка Арнольда Шварценеггера, спортсменів світового класу, коучів, політичних лідерів, телевізійників. Перекладена на сімнадцять мов. Перешкод не уникнути. Вони розчаровують і паралізують сучасне суспільство. Та годі їх сприймати негативно, вважає медіастратег Раян Голідей.
Адже кожна перешкода — це можливість перевірити себе, спробувати щось нове і, врешті-решт, вийти переможцем. Використовуючи принципи стоїків, автор допоможе побачити ситуацію в цілому і зосередитися на тому, що можна змінити. Навчить, як стати емоційно стійкішим, знаходити у проблемах можливості і виробити імунітет до труднощів.
Каленюк, І. С.
Форми прояву інтелектуального лідерства [Текст] / І. С. Каленюк, Л. І. Цимбал // Економіка України. — 2016. — № 3. — С. 29-40.
Кауфман, Д.
МВА в домашніх умовах. Шпаргалки бізнес-практика [Текст] / Д. Кауфман ; пер. з англ. Є. Кузнєцова. — Київ : Наш формат, 2018. — 416 с.
Щороку в мільйонів людей з’являється ідея стати підприємцем. Часто за нею йде питання: «Де отримати диплом?». Можливо, ці думки виникали й у вас. Автор цієї книжки пропонує заощадити роки життя та сотні тисяч доларів і дає просту пораду: забийте на бізнес-школу — займіться самоосвітою. Кауфман переконаний: знання, які дають у найпрестижніших університетах, можна отримати з мудрих книжок та практики.
У цій книжці автор систематизував набір основних інструментів і концепцій для ведення бізнесу: від створення ціннісних пропозицій, маркетингу й менеджменту до фінансових питань та особистої ефективності. Книжка допоможе отримати базові знання про функціонування бізнесу, подолати страхи, покращити власну ефективність, навчитися приймати правильні рішення та втілювати в життя власні бізнес-ідеї.
Кусумано, М. -А.
Стратегії геніїв. П‘ять найважливіших уроків від Білла Гейтса, Енді Гроува та Стіва Джобса [Текст] / М. -А. Кусумано, Д. -Б. Йоффі ; [пер. з англ. С. Новікової]. — 2-е вид. — Харків : Кн. клуб “Клуб сімейн. дозвілля”, 2018. — 256 с.
Вчитися у кращих — корисно та природно. Саме тому була написана робота відомих американських професорів, яка розповість про те, як керували своїми компаніями одні з трьох найбільших інноваторів свого часу. Завдяки книзі «Стратегії геніїв» ви дізнаєтеся: що повинен знати та вміти видатний стратег як відмова від найуспішнішого продукту допомогла розвинути цілу індустрію про «канібалізацію бізнесу» коли деталі дійсно важливі … та багато іншого!
«Стратегії геніїв» — цікава та пізнавальна книга, яка розкриває секрети стратегій, навичок та принципів управління директорів, чия робота змінила сучасний світ. Їх підходи до формування стратегії та створення організацій пропонують унікальні ідеї для початківців керівників, а також керівників сучасних транснаціональних корпорацій.
Лак‘яні, В.
Код винятковості. Живи за власними правилами [Текст] / В. Лак‘яні ; пер. з англ. Н. Валевська. — Київ : Наш формат, 2019. — 296 с.
На старті життя ми сильні. Ми швидко вчимося, змінюємося і не боїмося сміливих вчинків. Але для більшості із часом усе змінюється. Ми приймаємо правила, знаходимо зону комфорту і починаємо жити звичайним життям. Та що як життя не має бути безпечним і розсудливим? Що як багато правил цього світу насправді безглузді й обмежують наш потенціал? Автор цієї книжки поспілкувався із величезною кількістю неординарних людей: від Ілона Маска до Річарда Бренсона, та дійшов висновку, що всі володіють спільною рисою — ставлять під сумнів установлені правила гри.
ДЛЯ КОГО КНИЖКА
Книжка для найширшого кола читачів, усіх, хто прагне визначити цілі в житті та вибудувати персональний план їхньої реалізації.
ЧОМУ ЦЯ КНИЖКА
Автор пропонує інструменти, котрі допоможуть тверезо поглянути на світ, правильно визначати цілі та навчать робити власне життя винятковим.
Полякова, Ганна Анатоліївна.
Розвиток командного лідерства в освітньому середовищі закладу освіти [Текст] / Полякова Ганна Анатоліївна, Даниленко Інна Степанівна // Збірник наукових праць “Педагогічні науки”. — 2020. — Вип. 92. — С. 14-20. — Бібліогр. в кінці ст. (16 назв).
Пономарьов, О.
Лідерство в системі управлінської взаємодії [Текст] / О. Пономарьов, А. Долгарєв // Лідер. Еліта. Суспільство. — 2019. — № 1. — С. 19-31. — Бібліогр. в кінці ст. (12 назв).
Свекла, Д.
Як стати мільярдером [Текст] : Як найбільші в світі виробники створюють грандіозну цінність / Д. Свекла, М. Коен ; [пер. з англ. О. Любенко]. — Київ : Основи, 2016. — 272 с.
Перед тим, як вирушити у вільне плавання і власними силами заробити мільярди доларів, багато провідних підприємців світового рівня працювали у відомих корпораціях. Такі люди, як Марк К’юбан, Джон Пол Деджорія, Сара Блейклі та Т. Бун Пікенз створили компанії (а в деяких випадках — і по кілька компаній), що сьогодні належать до найвідоміших у світі. І тут закономірно постають два непрості запитання. По-перше, чому колишні роботодавці не зуміли втримати цих надзвичайно талановитих людей? А по-друге, чому більшість великих компаній не може створювати нові цінності в таких масштабах, як 800 селфмейд-мільярдерів світового рівня?
Джон Свекла й Мітч Коген вирішили уважніше придивитися до цих мільярдерів, тому що отримати мільярд чи більше доларів завдяки створеній цінності — це неймовірний подвиг. Провівши всеохопне дослідження й узявши чимало інтерв’ю, автори зрештою дійшли висновку, що багато міфів, пов’язаних із мільярдерами, — просто вигадка. Не можна сказати, що всі ці люди розумніші, більше працюють чи їм частіше усміхається фортуна, ніж їхнім одноліткам. Не всі вони генії-самородки, які перетинають фінішну лінію в мільярд доларів, коли їм заледве виповнилося двадцять років. Ні. Переважно вони справді створюють щось абсолютно й принципово нове. Понад 80 відсотків мільярдерів, яких заторкнуло дослідження, заробили свої мільярди в галузях, де панує жорстка конкуренція.
Їхня ключова відмінність полягає в тому, що автори книжки називають способом мислення “Творця”, на противагу до поширенішої ментальності “Виконавця”. Виконавці досягають успіху в чітко визначених сферах; без них компанії існувати не можуть. Проте якщо підприємство прагне створити грандіозну революційну цінність, йому не обійтися без Творця — адже, замість того, щоб просто виконувати поставлені завдання й дотримуватися страндартів, ці люди розширюють межі можливого. Поєднуючи стриману розважливість та екстраординарну уяву, Творці винаходять цілковито нові товари, послуги, стратегії та бізнес-моделі. У великих компаніях поширена тенденція винагороджувати Виконавців і несхвально ставитися до нешаблонних методів Творців. Однак лише Творці здатні поєднати декілька суперечливих ідей, поглядів та способів дії в одне ціле. Вони довіряють своїй інтуїції, і це дає їм змогу робити великі ставки, які кардинально змінюють хід гри.+
Це дослідження пропонує детальний опис п’яти критично важливих навичок мислення, що притаманні виробникам грандіозних цінностей. Вивчивши їх, ви зможете розпізнавати таких людей, заохочувати й утримувати їх на посаді — а можливо, й самі приєднаєтесь до їхнього числа. “Як стати мільярдером” — книжка, що назавжди змінить ваше ставлення до талановитих працівників та комерційної цінності.
Сергеєва, Л.
Керівник – лідер сучасного ПТНЗ [Текст] / Л. Сергеєва // Профтехосвіта. — 2016. — № 3. — С. 2-5.
Товканець, О. С.
Концепція лідерства в освітньому менеджменті [Текст] / О. С. Товканець // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія “Педагогіка та психологія”. — 2018. — Вип. 2 (8). — С. 39-43. — Бібліогр. в кінці ст. (16 назв).
Тулген, Б.
Бути босом – легко [Текст] : Бувай, неефективний менеджменте! / Б. Тулген ; пер. з англ. І. Савюк. — Київ : Наш формат, 2017. — 176 с. — (Світоглядна література).
Бути босом — для когось мрія чи мета, а для когось постійний тиск і тягар відповідальності. Адже хороший бос має постійно спілкуватися з підлеглими, ставити їм завдання, роз’яснювати очікування, вимагати звітів, оцінювати якість роботи, винагороджувати й карати — тобто керувати, керувати, керувати. Як же знайти для цього час? Де набратися відваги для розмов про найдрібніші деталі роботи з працівниками сам на сам? Із чого почати? Ця книжка — справжній майстер-клас для керівника. З нею ви забудете про неефективний менеджмент. Читайте її з олівцем, робіть вправи, порадьте її колегам-менеджерам. Почніть бути босом тут і тепер — це легко.
Чаморро-Премузік, Т.
Чому так багато некомпетентних чоловіків стають лідерами (і як це змінити)? [Текст] / Т. Чаморро-Премузік; [пер. з англ. А. Цвіри]. — Харків : Vivat, 2020. — 224 с. — (Бізнес).
У цій провокаційній книжці порушено два питання: чому некомпетентним чоловікам легко стати лідерами і чому компетентним людям, особливо жінкам, важко рухатися вперед? Після багатьох років досліджень автор виснував, що чимало організацій ототожнює лідерський потенціал з кількома деструктивними особистісними рисами, як-от самовпевненість і нарцисизм. Ці риси можуть посприяти в здобутті керівної посади, але вони однозначно матимуть негативні наслідки в подальшій роботі. Коли компетентних жінок і чоловіків, які не відповідають стереотипам, несправедливо ігнорують, уся компанія страждає від наслідків і результатом стає зіпсована та неефективна система. Томас Чаморро-Премузік переконаний, що є альтернативний шлях. На сторінках цього видання автор зрозуміло й натхненно демонструє, що насправді потрібно для лідерства і які методи допоможуть у виборі відповідальних і компетентних працівників.
Черняк, Е.
Big Money: принципы первых. Откровенно о бизнесе и жизни успешных предпринимателей [Текст] / Е. Черняк. — Киев : Форс Украина, 2019. — 256 с. : 16 с. вкл.
Всё хорошее в этом Мире придумано людьми, которые хотели заработать. Предпринимателями и Бизнесменами. Эта книга о них. О тех, кто каждый день делает этот мир лучше, развивая свой бизнес, создавая рабочие места и платя налоги. Вопреки стереотипам, это не скучные, угрюмые капиталисты, у которых в голове только деньги. Это интересные, умные, харизматичные люди, которые, как и каждый из нас, каждый день нуждаются в успехе и сожалеют о том, что времени для этого всегда не достаточно. Их отличие только в том, что все они одержимые своей идеей перфекционисты. А именно таким будет принадлежать Мир будущего. Я очень волнуюсь. В твоих руках, уважаемый читатель, моя первая книга, состоящая из интервью успешных предпринимателей в YouTube — проекте Big Money. Книга о людях и их историях побед. Эта книга поможет тебе увеличить скорость и быстрее достигнуть своей мечты. Именно для этого эта книга и создана!” — Евгений Черняк
Особенности книги: Первая книга основателя YouTube-канала Big Money 11 историй ведущих бизнесменов и их проектов – от “Rozetka” до “Нова Пошта” Никакой воды. Только факты, опыт и практическая информация
Что вы узнаете из книги:
Как формировать команду и с какими людьми работать?
Где искать вдохновение для бизнеса?
Как управлять 4&00 сотрудниками в ресторанном бизнесе и не сойти с ума? Почему в креативе важно быть наивным?
Какие уроки следует выучить, чтобы создать крупнейший интернет-магазин в Украине?