Психологічна література

Оклі, Б. Уроки без мороки. Хороші оцінки без зайвих страждань

Оклі, Б.  Уроки без мороки. Хороші оцінки без зайвих страждань [Текст] / Б. Оклі, Т. Сейновскі, Е. Макконвіл ; пер. з англ. Д. Кожедуб. – Київ : Наш формат, 2019. – 224 с. – ISBN 617-7730-81-0. Уci ми нaчeбтo вмiємo вчитиcя. Aлe нa зaвaдi дo oмpiяниx гapниx oцiнoк чacтo cтaють пoгaнi зoмбi. Цe нaшi нeдoбpi звички: вiдклaдaти нaвчaння нa пoтiм, вiдвoлiкaтиcя нa cмapтфoн, нe cпaти пepeд кoнтpoльнoю чи icпитoм. Тa, нa щacтя, icнують i xopoшi зoмбi, пoдpужитиcя з якими дoпoмoжe ця книжка. Oкpiм цьoгo, у нiй є бaгaтo цiкaвиx нaвчaльниx тexнiк i вiдпoвiдeй нa нecпoдiвaнi зaпитaння. Як кocмiчнi пpибульцi, пoмiдopи й вocьминoги дoпoмaгaють вчитиcя? Як cтaти пpoфi в мaтeмaтицi, якщo нaвiть мнoжeння нa 2 чacтo викликaє тpуднoщi? Якa кopиcть вiд мeтoду гумoвoї кaчки? Ця книжкa пoкaжe, щo нaвчaння мoжe бути швидким, яcкpaвим i пpocтим. A якщo вce пpaвильнo cплaнувaти — з’явитьcя бiльшe чacу нa улюблeнi cпpaви.  Книгa призначена для дiтeй, пiдлiткiв, виклaдaчiв тa бaтькiв, a тaкoж для вcix, xтo дoпoмaгaє дiтям eфeктивнo нaвчaтиcь.

Терлецька, Л. Г. Психологія здоров‘я: арт-терапія малюнком

Терлецька, Л. Г.  Психологія здоров‘я: арт-терапія малюнком [Текст] : навч. посіб. / Л. Г. Терлецька. – Київ : Слово, 2019. – 152 с. – ISBN 966-194-297-3.

Ми діємо відповідно до образу самих себе, який виробився у нас упродовж життя. Цей образ себе, що, у свою чергу, керує кожною нашою дією, визначається в різному ступені трьома факторами: спадковістю, вихованням і самовихованням. Наслідувана частина найменше піддається зміні. Біологічні особливості індивідуума особливості нервової системи, кісткової структури, м’язів, органів чуттів, емоційно-почуттєвої сфери визначені його фізичною спадковістю задовго до того, як він починає усвідомлювати себе. Але образ себе розвивається з його природних дій та емоційних реакцій протягом життя. Виховання й освіта визначає мову і задає паттерни, або фіксовані структури, уявлень і реакцій, властивих певному співтовариству людей. Ці уявлення і реакції різні в різному середовищі, вони не характеризують людство як вид, будучи характерними для певних груп індивідуумів. З трьох факторів, що визначають наш образ себе, лише самоосвіта до деякої міри знаходиться в наших руках. Зрештою, допомога самому собі єдиний шлях, відкритий кожному. Цей шлях може бути складним і важким, але для кожного, хто почуває потребу в зміні і поліпшенні, це можливо, якщо тільки пам’ятати, що потрібно ясно розуміти деякі речі, щоб процес не став нездійсненним. Із самого початку потрібно ясно розуміти, що процес навчання нерегулярний, він складається зі сходинок, і на цьому шляху будуть спади так само, як і кроки нагору. Далі, варто розуміти, що в міру змін у собі можуть виявитися нові, що дотепер не помічалися труднощі. Раніше усвідомлення не могло їх бачити з страху чи через біль, що вони заподіюють; у міру зміцнення впевненості в собі труднощі починають помічатися. Більшість людей робить спроби поліпшити або виправити щось у собі, навіть якщо ці спроби не усвідомлюються. Звичайна людина задоволена своїми досягненнями і думає, що їй досить декількох аутогенних вправ для виправлення недоліків тіла і характера, отримання здоров’я, рятування від психологічного і фізичного болю. Насправді процес терапії людської душі містить у собі багато різних аспектів, з якими познайомить Вас цей посібник.

Верринглоер, Р. Маленький воздухоплаватель

Верринглоер, Р.  Маленький воздухоплаватель [Текст] / Р. Верринглоер ; [пер. с англ. Л. С. Златовой]. – Одесса : ВМВ, 2019. – 120 с. – ISBN 966-413-656-0 Книга для семейного чтения!

Легко и доступно, в форме Сказки, Ричард Верринглоер, врач, психотерапевт, тренер в методе Позитивной психотерапии рассказывает о развитии и взрослении ребёнка, о взаимоотношениях детей и родителей в русле Позитивной и Транскультуральной психотерапии Н. Пезешкиана.

Книга может быть рекомендована всем родителям, педагогам, воспитателям, детским психологам и всем интересующимся.

Петрановська, Л. В. Таємна опора: емоційний зв‘язок у житті дитини

Петрановська, Л. В.     Таємна опора: емоційний зв‘язок у житті дитини [Текст] / Л. В. Петрановська ; [пер. з рос. О. Рибки]. – Харків : Vivat, 2019. – 224 с. – (Актуальна тема)

Як формується прив’язаність до батьків від дитинства до підліткового віку? Як стати для сина або дочки міцною і при цьому таємною опорою і виростити їх упевненими й самодостатніми? Що краще: ранній розвиток або природне опанування навичок, дитячий садок або виховання бабусі, свобода або контроль? На ці та інші запитання, якими переймаються батьки, відповідає, ґрунтуючись на науковій теорії прив’язаності, Людмила Петрановська. У цій книжці ви неодмінно знайдете потрібні відповіді й зможете не лише зрозуміти, що стоїть за дитячими розпещеністю, агресією, важкою вдачею, а й зрозуміти, чим допомогти своїй дитині, щоб вона росла й розвивалася, не марнуючи сил на боротьбу за вашу любов.

Томчева, С. Юноша в кабинете психотерапевта: Агрессивный юноша

Томчева, С.  Юноша в кабинете психотерапевта: Агрессивный юноша[Текст] : Психодинамика агрессивного поведения в юношеском возрасте – позитивная и транскультуральная психотерапия : пособие / С. Томчева. – Одесса : ВМВ, 2019. – 124 с. – ISBN 966-413-657-7.
Книга «Юноша в кабинете психотерапевта: агрессивный юноша» болгарского психолога-психотерапевта Стефанки Томчевой представляет собой пособие для специалистов, практикующих в области детско-юношеского психического здоровья.

Автор предлагает четкий алгоритм работы с агрессивными молодыми людьми и подтверждает его современными научными взглядами на проблематику и примерами из собственной практики. Практическая работа с юношами представлена через призму Позитивной и Транскультуральной психотерапии Н. Пезешкиана. Книга может быть рекомендована школьным и детским психологам, педагогам, родителям и всем интересующимся.

Стефанка Томчева практикующий детско-юношеский психолог, PhD в области психологии, психотерапевт и международный Мастер тренер в методе Позитивной и Трансультуральной психотерапии Н.Пезешкиана, руководитель психосоциального центра «Селена» ( город Шумен, Болгария). Вот уже более 20 лет Стефанка Томчева работает с детьми и подростками. Автор также является специалистом в области кризисного консультирования

Томсон, Г.  Немислиме [Текст] : 9 історій про людей із дивовижним мозком / Г. Томсон ; пер. з англ. І. Павленко. – Київ : Наш формат, 2019. – 232 с. – ISBN 617-7682-48-5.

Наш мозок набагато дивніший, ніж нам здається. Ми приймаємо як належне, що можемо запам’ятовувати, відчувати емоції, орієнтуватися на місцевості, співпереживати й розуміти навколишній світ. Але як зміниться наше життя, якщо ці здібності різко посиляться – або зникнуть протягом ночі? Гелен Томсон багато років подорожувала світом, відстежуючи вкрай рідкісні розлади мозку. У «Немислимому» вона розповідає про дев’ятьох надзвичайних героїв, яких зустріла на цьому шляху. Від людини, яка думає, що вона тигр, до лікаря, який відчуває біль інших, просто дивлячись на них. Це незабутня подорож у глибини людського мозку, що покаже, як формуються спогади, котрі ніколи не зникають, та емоції.

Рок, Д.  Твій мозок у роботі. Як припинити відволікатися і працювати продуктивніше [Текст] / Д. Рок ; пер. з англ. Д. Кожедуб. – Київ : Наш формат, 2019. – 288 с. – ISBN 617-7730-51-3.

Дослідник Девід Рок в цій книзі дає відповідання на такі питання, як:  максимізація розумового ресурсу;  чому інколи буває так важко зосередитись, і як керувати відволікаючими факторами;  як максимально збільшити свій шанс знайти ідеї, які допоможуть вирішити найскладніші проблеми;  як набагато ефективніше співпрацювати з іншими людьми.

Гера, Т. І.  Супровід інтеграції сімей переселенців: технологія роботи асистента родини [Текст] : [підручник] / Т. І. Гера. – Дрогобич : ДДПУ ім. І. Франка, 2018. – 244 с. – ISBN 966-384-405-3.

Крановиц, К.-С.  Разбалансированный ребенок. Как распознать нарушения обработки сенсорной информации и справиться с ними [Текст] / К.-С. Крановиц. – Киев : Мультиметод, 2019. – 384 с. – ISBN 966-97712-4-7.

Вам трудно понять вашего ребенка или ученика? Вас ставит в тупик его поведение? Вы устали от его капризов? Книга «Разбалансированный ребенок» поможет понять читателю, почему дети порой ведут себя странно и с чем связаны особенности детей, которых мы, взрослые, часто называем «трудными». Эта научно-популярная книга написана простым и понятным языком, в ней приведено множество примеров из жизни. Наверняка, в некоторых из этих примеров читателю будет легко узнать своего ребенка или ученика. Автор предлагает родителям и педагогам пути решения сложных проблем такого ребенка. Книга рассчитана на широкий круг читателей.

 

Гресь, А. Школа навиворіт. Що робити, якщо…?

Гресь, А. Школа навиворіт. Що робити, якщо…? Ситуації, які можуть трапитися з дитиною в школі [Текст] / А. Гресь. — Харків : Основа, 2019. — 80 с.
ISBN 617-00-2843-3

Ця книга адресована всім мамам і татусям, а також учителям, які допомагають дітям навчитися бути учнями. “Перший раз у перший клас” – це досить складне випробування для дитини. Шкільне життя для маленького учня часто видається нелегким. І справа взагалі не в оцінках. У книзі для дбайливих дорослих наведені підказки щодо того, як не допустити проблему, як допомогти, якщо вона вже виникла, а також пропонований аналіз найпоширеніших проблем, які можуть виникнути в дитини як у перші шкільні дні, так і пізніше.