Дівчаче дозвілля на всі 100% [Текст] : потужний заряд антинудьгіну / [уклад. Н. В. Зотова ; мал. Є. Житник]. — Харків : Школа, 2020. — 368 с.
Чим займатися у вільний час і як його спланувати? Як з користю та радістю спланувати свій відпочинок? Які розваги обрати з друзями чи якщо ти сама? На ці та багато інших питань щодо твого дозвілля ти знайдеш відповіді у цій книжці, зрозумієш, як отримати справжню насолоду, відновити фізичні та душевні сили. А також багато ідей для самореалізації, творчого прояву твоєї особистості. Тож відпочивай… але з користю для себе!
Психологія для дівчат [Текст] / [уклад. Н. В. Зотова ; мал. А. Савицька]. — Харків : Школа, 2020. — 352 с. — (Цілком таємно!).
Як зрозуміти оточення і себе в ньому? Який тип характеру та темпераменту властивий тобі та твоїм друзям? Як стати цікавим співрозмовником та спілкуватися вільно й невимушено? Чи можна навчитися бути добрим другом і навзаєм мати відданих друзів? Що робити, коли хтось для тебе «більше ніж просто друг»? У цій книзі читачі знайдуть не тільки відповіді на подібні питання, а й різноманітні тести та корисні поради від досвідчених психологів.
Бадрак, В. В.
Как преодолеть личную трагедию [Текст] / В. В. Бадрак. — Харьков : Фолио, 2015. — 249 с.
Нова книга Валентина Бадрака орієнтована на людей, що опинилися в зоні кризи, чим би вони не були викликані: важкою хворобою, катастрофою, особистою трагедією. Матеріал формується за правилами розробленої автором геній-терапії. Читачеві надається шанс, вивчивши досвід Альбера Камю, Зігумнта Фрейда, матері Терези, Валентина Дикуля, Фріди Кало, Річарда Баха та інших неординарних людей, що подолали жорстокі обставини, освоїти систему нестандартних навичок, переламати ситуацію, довівши на практиці слова Ролло Мея, одного з героїв цієї книги: “З долею не можна не рахуватися, ми не можемо просто стерти її або замінити чимось іншим. Але ми можемо вибирати, як відповідати нашій долі, використовуючи даровані нам здатності”.
Бріджес, Д.
П‘ятдесят речей, про які має знати юний джентельмен: що робити, коли робити і навіщо [Текст] / Д. Бріджес, Б. Кертіс ; [пер. з англ. І. Лесняк]. — Львів : Свічадо, 2020. — 168 с.
Як поводитися в літаку і кінотеатрі, як написати зрозумілий e-mail, як приймати подарунки, що не подобаються, яку виделку вибрати для десерту, чим зайняти себе у нудних місцях і як навчитися програвати красиво – без цих знань і вмінь сучасному джентльменові просто не обійтися.
“50 речей”… – це джентльменський набір для підлітка, який хоче бути на висоті вже відтепер.
Рекомендуємо цю книжку хлопцям вiком вiд 11 до 16 років.
Бронсон, По.
Батьки в шоці: новий погляд на виховання [Текст] / По Бронсон, Ешлі Меррімен ; [пер. з англ. І. Семенюк]. — Харків : Ранок : Фабула, 2019. — 400 с.
“Як ви виховуєте свою дитину? Читаєте спеціальну літературу, слухаєтеся власних батьків, радитеся з сусідами? А може, покладаєтесь на інтуїцію й життєвий досвід? А раптом вам скажуть, що всі звичні уявлення про виховання хибні? По Бронсон та Ешлі Меррімен написали саме про це — про стереотипні принципи виховання, що насправді не дають очікуваного ефекту. Вони говорять про похвалу, обман і складний підлітковий вік. А також про те, чи потрібно розмовляти з немовлятами і що робити, якщо під час сімейного обіду почалася сварка. Спираючись на численні дослідження, автори спробували відповісти на найпоширеніші питання та зосередитися на типових ситуаціях, з якими стикається більшість батьків.
Книга «Батьки в шоці» розкриває стереотипні принципи виховання дітей, що насправді не дають очікуваного ефекту. Натомість автори наводять більш ефективні, сучасні підходи до виховання дітей”
Брювер, Джадсон.
Залежний розум. Сигарета, смартфон, токсичні стосунки: як формуються шкідливі звички та як їх подолати [Текст] / Джадсон Брювер ; [пер. з англ. Ю. Гірич]. — Харків : Vivat, 2018. — 288 с.
Джадсон Брювер — очільник Терапевтичної нейронаукової лабораторії Медичного дослідного центру охорони здоров’я та соціології при медичній школі Массачусетського університету. Понад 20 років вивчає механізми розвитку залежностей. Автор багатьох книжок, статей для журналів Time, Forbes і передач для каналу BBC, компаній NPR, Businessweek, Аль-Джазіра, а також промови TED.
Наші залежності керують нашим життям — чи то йдеться про нав’язливе бажання постійно перевіряти оновлення в соцмережах, чи про паління, зловживання алкоголем тощо. Чому ж шкідливі звички так важко подолати? Як їх виявити, установити причину та, найголовніше, позбутися назавжди? Автор на цікавих експериментах і дотепних прикладах пояснює складні психологічні процеси. Завдяки цим знанням ви зможете сконструювати власний «компас усвідомленості», який не дозволить залежностям скеровувати вас у протилежний бік від щастя.
Вест, К.
П‘ятдесят речей, про які має знати юна леді : що робити, що казати, як поводитися [Текст] / К. Вест, Д. Бріджес, Б. Кертіс ; [з англ. пер. О. Гнатишин]. — Львів : Свічадо, 2018. — 208 с.
Знання добрих манер було і є обов’язковим для юних леді. Сьогодні ми прагнемо навчатися швидко й легко. Саме тому пропонуємо цю корисну для кожної школярки книжку, на сторінках якої коротко, дотепно та цікаво описано важливі уроки сучасного етикету.
Вікарі, Стефано.
У нас дитина з аутизмом. Допомога сім’ям із дітьми з аутизмом [Текст] : Практ. рек. для педагогів та батьків / Стефано Вікарі ; [ пер. італ. І. В. Кононова]. — Харків : Ранок, 2019. — 112 с.
Ця книга відомого італійського спеціаліста, науковця і практика, автора багатьох книжок, присвячених дітям і підліткам з аутизмом, адресована батькам, учителям і вихователям. Використовуючи досвід лікарні Bambino Gesù в Римі й дослідження численних науково-дослідних центрів Італії, автор намагається пояснити природу розладів аутистичного спектра, дає слушні поради і, головне, — надію на те, що багато які з порушень можна скоригувати, покращити поведінку дитини й адаптувати її до соціуму. Автор стверджує, що не слід впадати у відчай: аутизм — це не вирок. Дитина з аутизмом завдяки належній терапії із часом зможе нормально взаємодіяти з іншими людьми, здобути освіту, працювати і створити сім’ю. Книга також допоможе не заблукати в морі різних теорій, програм і методів, що їх сьогодні пропонує сучасна наука. Стефано Вікарі сподівається, що його книжка допоможе людям свідомо обрати ефективну терапію.
Дольто, Франсуаза.
На стороне ребенка [Текст] / Франсуаза Дольто. — 3-е изд. — Екатеринбург : Рама Паблишинг, 2015. — 717 с. — (Авторитетные детские психологи).
Глубокое всестороннее исследование детства и личности ребенка, предпринятое Франсуазой Дольто в произведении «На стороне ребенка», принесло автору всемирную известность.
Для Ф. Дольто существенно все: права ребенка, реформа образования, аутизм, влияние телевидения и компьютера, детская сексуальность, детские комплексы, раннее развитие и т. д. Она ведет читателя за собой, лишая его привычных стереотипов, уплощенного восприятия детства, позволяя посредством тонкого, целостного анализа увидеть многомерность мира ребенка, его сложность и неоднозначность. За методом Ф. Дольто-психоаналитика стоит подход философа, психолога, социолога – личности, чутко улавливающей происходящие в мире изменения и их отражение на системах воспитания и образования детей.
Издание адресовано каждому взрослому, стремящемуся расширить границы познания в отношении детства и научиться понимать и любить детей.
Дорнан, Джим.
Просто, но не очевидно : десять вещей, которые я знаю теперь и которые мне стоило знать раньше [Текст] / Джим Дорнан ; [пер. А. Соловьева]. — [Б. г.] : [б. и.]. — 239 с.
“Просто, но не очевидно” это энциклопедия для изучающих, основы для начинающих, руководство к действию для тех, кто принял решение, справочник для практиков, аргументация для скептиков и т. д., В этой книге более сорока лет личного опыта в построении бизнеса и опыт тысяч успешных предпринимателей, профессионально собранный, систематизированный и в деталях изложенный на бумаге. Какое практическое руководство к достижению успеха в бизнесе может быть лучше, чем опыт предпринимателей, подтвердивших его эффективность качеством своей жизни? Ведь успех в бизнесе не всегда подразумевает успех в жизни. Это просто, но не очевидно для многих, кто ступает на путь предпринимательства.
Дьякова, Анастасія.
Діти та батьки в інтернеті [Текст] : путівник для безпечної подорожі / Анастасія Дьякова, Аліна Касілова. — Харків : Юнісофт, 2021. — 256 с. — (Порадник підлітка).
Як зробити час дитини в інтернеті безпечним? Коли реєструватися в соцмережах? Що таке кібербулінг? Як захиститися від злочинців у мережі?.. Поговоримо на сторінках цієї книги про різні ризики й можливості для дітей у сучасному онлайн-середовищі. Разом з нами досліджуватимуть це питання відомі психологи, поділяться досвідом успішні батьки. Сподіваємось, книга буде цікавою для всієї родини і допоможе знайти відповіді на багато важливих питань.
Эстес, Кларисса Пинкола.
Бегущая с волками [Текст] : Женский архетип в мифах и сказаниях / Кларисса Пинкола Эстес. — Киев : София, 2020. — 448 с.
Переведенная более чем на двадцать пять языков книга Клариссы Эстес уже несколько лет занимает одно из первых мест в мировом книжном рейтинге. Эта книга о женском архетипе на самом деле универсальна. Замените понятие “Первозданная Женщина” на “Первозданный Мужчина” – и вы увидите, что польза, которую принесет эта книга вашей душе, не имеет половой принадлежности. Внутри каждой женщины живет первозданное, естественное существо, полное добрых инстинктов, сострадательной созидательности и извечной мудрости.
Но это существо – Дикая Женщина – находится на грани вымирания. “Цивилизующее” влияние общества, к сожалению, подавляет в ребенке все “дикое”, то есть естественное. Кларисса Эстес, более двадцати лет практикующая и преподающая психоанализ Юнга и исследующая мифы разных культур, показывает, как можно возродить исконный Дух женщины посредством “психоархеологических раскопок” в области женского бессознательного. Здоровая, инстинктивная, ясновидящая, исцеляющая архетипическая Дикая Женщина живет полнокровной жизнью в древних мифах и сказках. Но она может снова проявиться в душе каждой женщины в условиях современного мира.
О чем расскажет книга?
Книга Клариссы Пинколы Эстес “Бегущая с волками” расскажет о том, как достичь внутренней гармонии, избавиться от стереотипов современного мира. Произведение написано простым и доступным языком, от чего читать его крайне легко. Однако объем информации не позволяет изучать это сочинение в быстром темпе, так как выкладки автора требуют определенного переосмысления. Книга затрагивает какие-то чувствительные струны в душе, вызывая сильную эмоциональную ответную реакцию. Эстес подошла к изучению вопроса о женской целостности с неожиданной стороны, предлагая читательницам принять в нем живейшее участие. Рассчитано преимущественно на женскую аудиторию.
В своей книге “Бегущая с волками” Кларисса Пинкола Эстес раскрывает проблему женской самодостаточности. В реалиях современного мира с его бешеным темпом жизни и огромными запросами очень легко потерять себя. У многих женщин, которые постоянно мечутся между домом, работой, семьей, готовкой и уборкой практически не остается времени на себя. Это действует угнетающе и подчас заставляет отгораживаться от жизни, теряется ощущение счастья. Зачастую возникает вопрос: кто я? для чего я живу? На примере мирового фольклора и сказок, автор показывает, какой именно должна быть женщина изначально, что предназначено ей самой природой. Всегда есть возможность остановиться, перевести дыхание и что-то изменить в себе и своей жизни. А эта книга может дать толчок в нужном направлении, подсказать, посоветовать, помочь. Ведь, по сути, быть счастливой не так уж и трудно, если в душе царят мир и гармония. “Бегущая с волками” — это способ обрести и то, и другое. Судьба каждого человека в его руках и только ему решать как прожить свою жизнь: в бешеном темпе в погоне за мнимыми благами или лучась энергией и внутренней самодостаточностью.
Об авторе:
Кларисса Пинкола Эстес, философ и поэт, лауреат многочисленных премий, психоаналитик юнгианской школы, кантадора (потомственный рассказчик-профессионал) латиноамериканской традиции, является основательницей недавно созданного Гваделупского Фонда – организации, посвятившей себя борьбе за права человека. Одно из направлений ее деятельности – «терапия историями» в специальных радиопередачах, транслируемых в «горячие точки» по всему миру – туда, где особенно нуждаются в утешении и поддержке. Как посттравматический специалист, Эстес начала свою работу в 1960 году в Edward Hines Jr. Veterans Hospital в Иллинойсе. Она работала с ветеранами первой и второй мировых войн, с солдатами корейской и вьетнамских войн, которые остались инвалидами. Эстес разработала процедуру посттравматической работы для спасателей после землетрясения в Армении. Кларисса Пинкола Эстес автор нескольких книг о душе. Её работы опубликованы более, чем на 30 языках. Её книги были изданы на персидском, турецком, китайском и сербском языках. Книга «Бегущая с волками» в списке бестселлеров New York Times 145 недель. Является исполнительным директором «C. G. Jung Center for Education and Research», сооснователем и содиректором «Colorado Authors for Gay and Lesbian Equal Rights», основателем «C.P. Estés Guadalupe Foundation» в Колорадо.
Кендрік, С.
Сорок кроків для зміцнення подружжя і почуттів [Текст] / Стівен і Алекс Кендрік, Л. Кімбро ; [пер. з англ. О. Гладкий]. — Львів : Свічадо, 2020. — 296 с.
Від творців фільму “Вогнетривкий”!
У світі вийшло понад 5 мільйонів примірників цієї книги. Перекладена майже двома десятками мов, вона стала суттєвою допомогою для багатьох подружніх пар.
Незалежно від того, чи ваш шлюб висить на волосині, чи він здоровий і сильний, 40-денна захоплива подорож книгою кидає виклик подружжю, щоб зрозуміти і практикувати безумовну любов.
Вона може бути таким собі workbook, у якому є завдання на кожен із 40 днів для практичного порятунку стосунків, молитви за чоловіка і дружину та опитувальники.
Один читач тричі пройшов цей курс, перш ніж його дружина повернулася до нього. Бо “Любов все стерпить, вірить у все, сподівається на все, переживає все. Любов ніколи не вмирає” (1 Коринтян 13,7-8).
Кілбі, Елізабет.
Розблоковане батьківство [Текст] : Як виростити здорових і щасливих дітей в епоху інформаційних технологій / Елізабет Кілбі; [пер. з англ. Р. Ладохіної]. — Київ : КМ-Букс, 2019. — 248 с.
Автор книги “Розблоковане батьківство. Як виростити здорових і щасливих дітей в епоху інформаційних технологій” Елізабет Кілбі – докторка наук, яка тісно співпрацює з Національною службою охорони здоров’я Великої Британії, виховує трьох дітей. Вона має приватну практику, бере активну участь у телевізійних програмах, присвячених вихованню молодого покоління.
В останнє десятиліття комп’ютери перетворилися на невід’ємну частину повсякденного життя, заполонивши не лише заклади, які ми відвідуємо, а й наші помешкання. Тож не дивно, що сучасні дітлахи практично від народження починають користуватися досягненнями новітніх технологій – комп’ютерами, планшетами, айфонами тощо. Однак як це може позначитися на їхньому здоров’ї та розвитку? На які небезпеки наражає? А чи дає використання комп’ютерів якісь переваги дітям дошкільного та раннього шкільного віку?
Про все це ви дізнаєтесь, прочитавши розумну і дуже корисну книжку британської психологині, докторки наук Елізабет Кілбі. Авторка висвітлює тему не лише як досвідчена фахівчиня, а й як мати трьох дітей, яка добре знає, про що говорить.
На прикладі реальних випадків із власної практики авторка пояснює, як зробити віртуальний світ надійним помічником у вихованні, як прищепити дитині здорові навички користування цифровими пристроями і повернути інтерес до активного життя. У книзі докладно розповідається, які можливості та переваги забезпечує комп’ютер для навчання, як скерувати цікавість дитини на поданий у мережі корисний контекст, скільки часу діти віком до 11 років можуть витрачати на комп’ютерні розваги.
Козіброда, Л.
Соціалізація учнів з особливими освітніми потребами в умовах шкільного середовища : розвиток теоретико – методологічних основ (кінець XX- початок XXI ст.) [Текст] : [монографія] / Л. Козіброда. — Львів; Ужгород : РІК-У, 2020. — 216 с.
У монографії висвітлено теоретичні й методичні засади соціалізації учнів з особливими освітніми потребами в умовах шкільного середовища, визначено й охарактеризовано концептуальні основи соціалізації учнів з особливими освітніми потребами в зарубіжній й українській педагогиці.
Кравець, В. П.
Підготовка учнівської молоді до сімейного життя в Україні ХХІ століття: стан, тенденції, шляхи вдосконалення [Текст] : [монографія] / В. П. Кравець. — Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. — 584 с.
В монографії розкривається актуальність, реальний стан, шляхи вирішення та перспективи розвитку системи підготовки учнівської молоді в Україні на сучасному етапі її розвитку. Проаналізовано соціальні детермінанти та напрямки формування майбутнього сім’янина.
Крістенсен, Клейтон.
Як ви збудуєте своє життя? [Текст] / Клейтон Крістенсен, Джеймс Олворт, Карен Діллон ; пер. з англ. О. Любарської. — Львів : Видавництво Старого Лева, 2017. — 192 с.
Ця книжка – спроба крізь призму бізнес-ідей показати можливості для досягнення цілей, які ставить перед собою кожна людина: побудова кар’єри, щасливі сімейні стосунки, гармонійне виховання дітей. Автори не обмежуються загальними теоріями, а на конкретних прикладах розглядають стратегії для досягнення успіху. «Як ви збудуєте своє життя?» − книжка для тих, хто хоче знайти відповідь на важливі життєві питання та готовий брати на себе відповідальність за отримані результати.
Кутик, Кристиана.
Игра укрепляет ребенка [Текст] / Кристиана Кутик; пер. с нем. Е. Колюховой. — Киев : НАИРИ, 2021. — 160 с. — (Пособие для родителей).
Тема гри настільки велика, що охоплює все людське життя – від дитинства до глибокої старості. У цій книзі особлива увага приділяється першому періоду життя – від народження до шкільного віку. В цей дорогоцінний час, коли людина вчиться тому, що має першорядну важливість, що залишиться з нею на все життя, вільна, самостійна гра є необхідною для становлення індивідуального розвитку особистості.
Тема игры настолько обширна, что охватывает всю человеческую жизнь – от детства до глубокой старости. В этой книге особое внимание уделяется первому периоду жизни – от рождения до школьного возраста. В это драгоценное время, когда человек учится тому, что имеет первостепенную важность, что останется с ним на всю жизнь, свободная, самостоятельная игра является необходимой для становления индивидуального развития личности.
Лапорт, Даніелла.
Розпали вогонь. Поради для тих, хто шукає свій шлях [Текст] / Даніелла Лапорт. — Харків : Клуб Сімейного Дозвілля, 2019. — 315 с.
Ми захоплюємося тими, хто зміг здійснити свої мрії. Тими, хто знайшов власний шлях та впевнено крокує ним. Люди-дороговкази. Особистості, яких хочеться наслідувати. Але таким Прометеєм може стати кожен з нас. Головне — віднайти всередині своєї душі вогонь, світло якого вкаже шлях. Власний, а не шлях інших.
Даніелла Лапорт — талановита мотиваційна спікерка, бізнес-стратег та PR-спеціалістка, про яку писали такі топові видання, як Vogue Australia, National Post, USA Today і BusinessWeek.com. Але її успіх — не казковий подарунок, а роки роботи над собою. Авторка знає все про злети і падіння, про темні смуги в житті і зневіру. Тепер вона ділиться надважливим секретом: як підтримувати в собі незгасимий вогонь, що допоможе здійснити найшаленіші, наймасштабніші та найзаповітніші мрії. Поговоримо про все: про ілюзію абсолютної компетентності й міфічний життєвий баланс. Про те, чому страх — це нормально, а наполеглива праця не завжди приносить плоди. Про принципи, які можуть зламати життя, про звичку казати «ні» та ще багато іншого.
Підживлюйте ваш вогонь і щодня наближайтеся до здійснення бажань та нового щасливого життя!
Лебон, Ґустав.
Психологія людських спільнот [Текст] / Ґустав Лебон; за наук. ред. Г. Понеділка. — Львів : Львівська політехніка, 2020. — 203 с.
У книзі під загальною назвою “Психологія людських спільнот” увійшли праці “Психологічні закони еволюції народів” та “Психологія натовпу”, які належать перу видатного французького соціолога, психолога та антрополога Густава Лебона. У цих творах вперше сформульовано основні засади нової галузі науки – соціальної психології. Книги написані зрозумілою і доступною для всіх категорій читачів мовою, основні положення підкріплено історичними фактами та численними прикладами.
Пропоновані увазі читача твори Г.Лебона будуть корисними студентам, фахівцям із психології, соціології, політології, громадським та державним діячам. Уважно ознайомившись із основними положеннями цих праць і критично переосмисливши їх, знайдемо відповіді на багато актуальних і сьогодні питань, що допоможе краще розуміти приховані мотиви та цілі соціальних процесів, глибше осягнути обєктивні закони, яким підпорядковані соціальні групи та спільноти різних рівнів та типів
Людвиг, Петр.
Победи прокрастинацию! Как перестать откладывать дела на завтра [Текст] / Петр Людвиг ; пер. с чеш. Н. Шведюк. — 3-е изд. — Москва : Альпина Паблишер, 2016.
Каждому из нас случалось откладывать на потом важные дела, максимально затягивая их выполнение, занимаясь вместо них чем угодно ? не в силах объяснить себе, почему мы так поступаем, а после терзаться чувством вины из-за сорванных сроков и того, что мы снова кого-то подвели. Автор книги, на собственном опыте убедившийся в коварстве прокрастинации, всесторонне изучил проблему, определил причины ее возникновения и предложил несколько простых и действенных способов борьбы с ней. Используя в повседневной жизни созданную Петром Людвигом методику избавления от “недуга”, которому подвержены миллионы людей во всем мире, вы сможете радикально повысить собственную эффективность, раскрыть творческий потенциал на 100% и научитесь проживать каждый день полноценно, получая радость и удовлетворение от того, что все дела отныне выполняются вами точно в срок.
Макдонах, Барри.
Вызов. Конец тревожности и паническим атакам [Текст] / Б. Макдонах. — Киев : Мультиметод, 2021. — 272 c.
В новой работе Барри МакДонах делится своей самой эффективной техникой, с помощью которой он уже более 10 лет помогает людям.
Автор в молодости сам пережил тревожное расстройство с паническими атаками и использовал свой опыт для разработкитехники DARE (Вызов).
С помощью этого пошагового руководства вы узнаете, как:
остановить приступы паники и перестать испытывать тревогу;
справиться с любой тревожной ситуацией, которую вы избегали (вождение автомобиля, полеты, покупки и т.д.);
положите конец тревожным или навязчивым мыслям;
использовать натуральные пищевые добавки для более уверенного совладания с симптомами тревожности;
повысить свою уверенность;
засыпать быстрее и с меньшим беспокойством;
снова начать жить смелой и авантюрной жизнью.
Мацко, І.
Секрети українського щастя, або Хюґе по-українськи [Текст] : мистецтво знаходити щастя у традиціях та сучасності українського народу / І. Мацко. — Київ : Саміт-книга, 2019. — 208 с.
Українці – нація щасливих людей! А враховуючи історичні моменти та соціальні труднощі, геноциди та гноблення – українці справді унікальні у своєму баченні щастя, його розумінні. Одвічно українці вміли радіти життю. Але щастя лише на 10% тільки залежить від обставин і на 90% від нас. Ми самі обираємо цінності, на що витрачаємо час, які думки впускаємо у себе і як ставимося до тих ситуацій, що відбуваються у нашому житті. Насправді все просто. Варто лише захотіти змінити свої погляди на життя, щоб стати щасливим. Ця книга — погляд на наш унікальний рецепт щастя по-українськи, на наше вміння бути щасливими. Вона для того, щоб зрозуміти, що таке щастя, знайти його для себе у маленьких дрібничках, які наповнюють наше життя.
Вуйчич, Н.
Неудержимый. Невероятная сила веры в действии [Текст] / Н. Вуйчич. — Москва : Эксмо, 2014. — 320 с.
Це друга книга популярного оратора, автора бестселера «Життя без кордонів», відомого мільйонам людей у всьому світі. Незважаючи на те, що Нік Вуйчич народився без рук і ніг, він побудував успішну кар’єру, багато подорожує, одружився, став батьком. Нік пройшов через відчай і колосальні труднощі, але вони не зломили його, тому що він зрозумів: Бог створив його таким в ім’я великої мети – стати прикладом для зневірених людей. Нік впевнений, що успіху йому вдалося домогтися лише завдяки тому, що він втілив віру в дію.
У цій книзі Нік Вуйчич говорить про проблеми і труднощі, з якими ми стикаємося щодня: особисті кризи, складності у відносинах, невдачі в кар’єрі і роботі, погане здоров’я та інвалідність, жорстокість, насильство, нетерпимість, необхідність справлятися з тим, що нам непідконтрольне. Нік пояснює, як подолати ці складності і стати нестримним.
Дмитриева, К.
Как любить ребенка, не боясь избаловать [Текст] / К. Дмитриева. — Москва : АСТ, 2014. — 256 с. — (Самые важные книги мамы).
Багато батьків чули, що дитину потрібно любити безумовно. Але тим не менше їх турбує питання: “А як же виховання? Якщо дитину любити всяку, так вона і на шию сяде, виросте егоїстичною особою, яка вважатиме, що їй все дозволено”. Нас часто кидає з крайності в крайність. Залежно від обраного стилю виховання батьки або тримають дітей в їжакових рукавицях, або ростять за принципом “аби дитина була задоволена і не плакала”. І в тому і в іншому випадку неминучі проблеми. Дитина або ризикує вирости безініціативною, флегматичною, заплутаною. Або – примхливою, агресивною, що не визнають авторитету батьків. Що ж робити? Як знайти ту саму золоту середину? Автор книги ділиться з вами своїм досвідом виховання, розповідає, як подолати невірні установки, уникнути поширених помилок у вихованні і стати чудовими батьками щасливого малюка
Лівін, М.
Сторітелінг для очей, вух і серця [Текст] / М. Лівін. — Київ : Наш формат, 2020. — 184 с.
Уce нa cвiтi мoжнa poзпoвicти чepeз icтopiю. Xaй би пpo щo ви пиcaли, iнфopмaцiя cтaнe яcкpaвiшoю й цiкaвiшoю, якщo зaгopнути її в тaкий фopмaт. Caмe icтopiя, a нe cуxi фaкти дoпoмaгaють eмoцiйнo зaлучити й пepeкoнaти вaшу aудитopiю.
У цiй книжцi Мapк Лiвiн пoяcнює, як нaвчитиcя чути й бaчити icтopiї, пoглибити влacнe poзумiння тeкcту i зaxoпливo пиcaти. A щe нaвoдить poзмoви з вiдoмими укpaїнcькими пиcьмeнникaми, peклaмicтaми, жуpнaлicтaми, якi poзпoвiдaють пpo cвoї пiдxoди дo cтopiтeлiнгу й нaпиcaння тeкcтiв.
Мapк Лiвiн — жуpнaлicт i пиcьмeнник, cпiвaвтop i вeдучий пoпуляpнoгo пoдкacту пpo пcиxoлoгiю «Пpocтими cлoвaми». Видaвeць The Village Укpaїнa тa Inspired. Виклaдaч cтopiтeлiнгу в шкoлi кoмунiкaцiй Bazilik i нa пpoгpaмi MBA в Києвo-Мoгилянcькiй бiзнec- шкoлi. Cпiкep кoнфepeнцiї TEDx. У 2019-му Мiжнapoднa paдa з дитячoї тa юнaцькoї книги (Швeйцapiя) внecлa йoгo пoвicть «Piкi тa дopoги» дo cпиcку видaтниx книжoк для дiтeй з iнвaлiднicМихальська, С. А.
Психологія мовленнєвої поведінки дитини 5-7 років життя [Текст] : монографія / С. А. Михальська. — Кам‘янець-Подільський : ПП Зволейко Д. Г., 2020. — 360 с.
У монографії розкрито теоретико-експериментальні матеріали дослідження проблеми мовленнєвої поведінки дитини в різних ситуаціях невизначеності та новизни та виявленню психологічних чинників, що сприяють підвищенню смислової регуляції мовленнєвої поведінки дитини у взаємодії з дорослими та ровесниками.
Пезешкіан, Н.
Лексикон позитивної психотерапії [Текст] : довідник / Н. Пезешкіан, А. Азіз ; пер. з нім. М.В. Отенка ; за ред. С.А. Отенко. — Київ : Талком, 2019. — 192 с.
У книжці видатний німецький психотерапевт, основоположник методу позитивної психотерапії Носсрат Пезешкіан та його колега Анас Азіз стисло виклали основні поняття позитивної психотерапії і суміжних напрямів психології та психіатрії.
Словниковий розділ книжки доповнено додатком з прикладами та ілюстраціями.
Актуальність позитивної психотерапії зумовлена тим, що метод загалом осучаснив психотерапію, увібравши й узагальнивши найцінніше з напрацювань попередників, залишаючись відкритим для подальшого розвитку.
Видання стане у пригоді всім, хто опановує або застосовує метод позитивної психотерапії, хто цікавиться питаннями психології та психотерапії, студентам, які вивчають ці дисципліни.
Туранскі, С.
Книжка про виховання, яку можна читати дітям [Текст] / С. Туранскі, Д. Міллер ; [пер. з англ. О. Гладкий]. — Львів : Свічадо, 2017. — 168 с.
Виховання дітей – нелегкий обов’язок, і всі батьки час від часу відчувають розчарування. Інколи їх спантеличує те, що вони просто не знають, що робити далі.
У цій книзі ви зустрінете Крейга і Марлен, типових батьків, які відверто діляться своїм досвідом та батьківськими труднощами і досягненнями.
Книга пропонує 8 засобів, які здатні зробити виховання легшим та ефективнішим у нашому шаленому світі. Вони допоможуть вам без крику заохотити дитину до послуху, виховувати конструктивно, позитивно, послідовно, зважати на вік дитини, допомогти своїм дітям пристосовуватися до різних змін, прищеплювати їм цінності, впоратися з їхнім гнівом… і ще багато-багато корисного.
Автори книги – Скотт Туранскі та Джоан Міллер – досвідчені педагоги, батьки та свідомі християни, засновники Центру біблійного виховання в США та автори численних публікацій в галузі педагогіки, що поєднана із Божим задумом людини.
Ялом, І.
Шопенгауер як ліки [Текст] : психотерапевтичний роман / І. Ялом ; [пер. з англ. В. Кучменко]. — Харків : Кн. клуб “Клуб сімейн. дозвілля”, 2018. — 510 с.
• Від автора міжнародних бестселерів
• Ця історія змусить вас любити життя
• Ірвін Ялом – один із найкращих психотерапевтів сучасності
Звичайний психотерапевт Джуліус Герцфельд дізнається, що в нього виявили меланому і жити йому залишається щонайбільше рік. Кардинально переосмисливши своє минуле, він раптово вирішує дізнатися, як склалося життя тих пацієнтів, яким він не зміг допомогти. Зокрема життя Філіпа Слейта – сексуально одержимого хіміка-соціопата. Під час зустрічі Джуліус розуміє, що Філіпу вдалося вилікуватися самотужки завдяки… філософії Артура Шопенгауера. Тепер лікар та пацієнт у певному сенсі міняються місцями… “Ентузіазм Ялома заразний. І він, безумовно, знає, як майстерно розповісти захопливу історію”. Los Angeles Times Про автора: Ірвін Ялом – жива легенда психоаналізу, засновник школи екзистенціальної психології, володар Oscar Pfister Award за внесок в релігію та психіатрію, доктор медичних наук і професор Стенфордського університету, за чиїми підручниками навчаються тисячі майбутніх лікарів у всьому світі. Доктор Ялом створив новий жанр навчальної оповіді, у якій зі щирістю й дотепністю розповідає про випадки зі своєї психіатричної практики.
Спільнота в умовах воєнного конфлікту: психологічні стратегії адаптації [Текст] : монографія / [Л. М. Коробка, В. О. Васютинський, В. Ю. Вінков] ; за наук. ред. Л. М. Коробки. — Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2019. — 286 с.
У монографії висвітлено результати дослідження психологічних стратегій адаптації спільноти до умов наслідків воєнного конфлікту в різних сферах життєдіяльності, зміст яких визначено на основі моделей зміцнення громадського здоров’я, ціннісного порозуміння, опрацювання травматичного досвіду, застосування медіа практик, родинної взаємодії, трансформації соціального капіталу. Обґрунтовані в монографії положення і висновки розширять уявлення про психологічні стратегії адаптації спільноти до умов та наслідків воєнного конфлікту, сприятимуть посиленню громадської уваги до проблем адаптації в умовах воєнного конфлікту, усвідомленню членами різних спільнот можливостей активізації їхніх зусиль із подолання наслідків воєнного конфлікту. Адресовано науковцям, що розробляють проблеми соціальної психології та суміжних з нею наук, викладачам закладів вищої освіти, студентам та аспірантам, фахівцям у галузі освіти – практичним психологам.
Фабер, А.
Как говорить, чтобы дети слушали и как слушать, чтобы дети говорили [Текст] / А. Фабер, Э. Мазлиш ; [пер. с англ. А.Завельской]. — Київ : Форс Україна, 2019. — 336 с. — (Плюс 1 победа).
Проблеми у взаєминах з дітьми бувають у всіх. “Чому ти не слухаєш, чому так себе ведеш?” – подібні закиди знайомі кожній дитині. І кожен з батьків іноді відчуває безсилля, коли не може “достукатися” до сина чи дочки. Але, може, вся справа в тому, що дорослі не завжди знають, як донести до дитини свої думки і почуття і як зрозуміти її? Ця книга – розумний, зрозумілий, добре і з гумором написаний посібник про те, як правильно спілкуватися з дітьми (від дошкільнят до підлітків). Ніякої нудної теорії! Тільки перевірені практичні рекомендації та маса живих прикладів на всі випадки життя! Автори – всесвітньо відомі фахівці в області відносин батьків з дітьми – діляться з читачем як своїм власним досвідом (у кожної – троє дорослих дітей), так і досвідом численних батьків, які відвідували їхні семінари. Книга буде цікава всім, хто хоче прийти до повного взаєморозуміння з дітьми і назавжди припинити “конфлікти поколінь”.
Синсеро, Д.
НИ СЫ. Будь уверен в своих силах и не позволяй сомнениям мешать тебе двигаться вперед [Текст] / Д. Синсеро. — Киев : Бомбора : Форс Україна, 2019. — 320 с. — (Книги, которые нужно прочитать до 35 лет).
Одна з найпопулярніших книг з самодопомоги, яка допомогла багатьом людям змінити своє життя. За допомогою історій, що надихають, порад мудреців і простих вправ автор книги Джен Сінсеро допоможе вам створити життя, якого ви прагнете. Автор запрошує вас в трохи дику, але разом з тим радісну поїздку до вашої власної трансформації, допомагаючи вам створювати ваш власний стійкий шлях до фінансів, відносин, кар’єри, і взагалі всебічно розвивати життя, якого ви так бажаєте. Ще не встигнувши дочитати цю книгу до кінця, ви зрозумієте, чому ви такий, яким ви є, як любити те, що ви не можете змінити, як змінити те, що ви не любите, і як використовувати Силу, щоб впораєтися з усіма вашими проблемами. Джен Сінсеро на власному досвіді переконалася, що починати змінювати своє життя не просто, але результат вартий того. Якщо змішати докупи віру у свої сили, зухвалість, самоіронію і гумор, то можна прийти до того життя, про яке ви мрієте. Чому варто купити книгу «НИ СЫ. Будь уверен в своих силах и не позволяй сомнениям мешать тебе двигаться вперед» Джен Сінсеро? «НИ СЫ. Будь уверен в своих силах и не позволяй сомнениям мешать тебе двигаться вперед» – це не просто книжка про самодопомогу, це найкраща книга на цю тему. Автор пропонує читачеві двадцять сім дієвих методик, які приведуть вас до реальних результатів. Книга Джен Сінсеро відрізняється від багатьох інших, ще й щирим гумором, дивовижною самоіронією і неймовірною зухвалістю.
Оклі, Б. Уроки без мороки. Хороші оцінки без зайвих страждань [Текст] / Б. Оклі, Т. Сейновскі, Е. Макконвіл ; пер. з англ. Д. Кожедуб. – Київ : Наш формат, 2019. – 224 с. – ISBN 617-7730-81-0. Уci ми нaчeбтo вмiємo вчитиcя. Aлe нa зaвaдi дo oмpiяниx гapниx oцiнoк чacтo cтaють пoгaнi зoмбi. Цe нaшi нeдoбpi звички: вiдклaдaти нaвчaння нa пoтiм, вiдвoлiкaтиcя нa cмapтфoн, нe cпaти пepeд кoнтpoльнoю чи icпитoм. Тa, нa щacтя, icнують i xopoшi зoмбi, пoдpужитиcя з якими дoпoмoжe ця книжка. Oкpiм цьoгo, у нiй є бaгaтo цiкaвиx нaвчaльниx тexнiк i вiдпoвiдeй нa нecпoдiвaнi зaпитaння. Як кocмiчнi пpибульцi, пoмiдopи й вocьминoги дoпoмaгaють вчитиcя? Як cтaти пpoфi в мaтeмaтицi, якщo нaвiть мнoжeння нa 2 чacтo викликaє тpуднoщi? Якa кopиcть вiд мeтoду гумoвoї кaчки? Ця книжкa пoкaжe, щo нaвчaння мoжe бути швидким, яcкpaвим i пpocтим. A якщo вce пpaвильнo cплaнувaти — з’явитьcя бiльшe чacу нa улюблeнi cпpaви. Книгa призначена для дiтeй, пiдлiткiв, виклaдaчiв тa бaтькiв, a тaкoж для вcix, xтo дoпoмaгaє дiтям eфeктивнo нaвчaтиcь.
Терлецька, Л. Г. Психологія здоров‘я: арт-терапія малюнком [Текст] : навч. посіб. / Л. Г. Терлецька. – Київ : Слово, 2019. – 152 с. – ISBN 966-194-297-3.
Ми діємо відповідно до образу самих себе, який виробився у нас упродовж життя. Цей образ себе, що, у свою чергу, керує кожною нашою дією, визначається в різному ступені трьома факторами: спадковістю, вихованням і самовихованням. Наслідувана частина найменше піддається зміні. Біологічні особливості індивідуума особливості нервової системи, кісткової структури, м’язів, органів чуттів, емоційно-почуттєвої сфери визначені його фізичною спадковістю задовго до того, як він починає усвідомлювати себе. Але образ себе розвивається з його природних дій та емоційних реакцій протягом життя. Виховання й освіта визначає мову і задає паттерни, або фіксовані структури, уявлень і реакцій, властивих певному співтовариству людей. Ці уявлення і реакції різні в різному середовищі, вони не характеризують людство як вид, будучи характерними для певних груп індивідуумів. З трьох факторів, що визначають наш образ себе, лише самоосвіта до деякої міри знаходиться в наших руках. Зрештою, допомога самому собі єдиний шлях, відкритий кожному. Цей шлях може бути складним і важким, але для кожного, хто почуває потребу в зміні і поліпшенні, це можливо, якщо тільки пам’ятати, що потрібно ясно розуміти деякі речі, щоб процес не став нездійсненним. Із самого початку потрібно ясно розуміти, що процес навчання нерегулярний, він складається зі сходинок, і на цьому шляху будуть спади так само, як і кроки нагору. Далі, варто розуміти, що в міру змін у собі можуть виявитися нові, що дотепер не помічалися труднощі. Раніше усвідомлення не могло їх бачити з страху чи через біль, що вони заподіюють; у міру зміцнення впевненості в собі труднощі починають помічатися. Більшість людей робить спроби поліпшити або виправити щось у собі, навіть якщо ці спроби не усвідомлюються. Звичайна людина задоволена своїми досягненнями і думає, що їй досить декількох аутогенних вправ для виправлення недоліків тіла і характера, отримання здоров’я, рятування від психологічного і фізичного болю. Насправді процес терапії людської душі містить у собі багато різних аспектів, з якими познайомить Вас цей посібник.
Верринглоер, Р. Маленький воздухоплаватель [Текст] / Р. Верринглоер ; [пер. с англ. Л. С. Златовой]. – Одесса : ВМВ, 2019. – 120 с. – ISBN 966-413-656-0 Книга для семейного чтения!
Легко и доступно, в форме Сказки, Ричард Верринглоер, врач, психотерапевт, тренер в методе Позитивной психотерапии рассказывает о развитии и взрослении ребёнка, о взаимоотношениях детей и родителей в русле Позитивной и Транскультуральной психотерапии Н. Пезешкиана.
Книга может быть рекомендована всем родителям, педагогам, воспитателям, детским психологам и всем интересующимся.
Петрановська, Л. В. Таємна опора: емоційний зв‘язок у житті дитини [Текст] / Л. В. Петрановська ; [пер. з рос. О. Рибки]. – Харків : Vivat, 2019. – 224 с. – (Актуальна тема)
Як формується прив’язаність до батьків від дитинства до підліткового віку? Як стати для сина або дочки міцною і при цьому таємною опорою і виростити їх упевненими й самодостатніми? Що краще: ранній розвиток або природне опанування навичок, дитячий садок або виховання бабусі, свобода або контроль? На ці та інші запитання, якими переймаються батьки, відповідає, ґрунтуючись на науковій теорії прив’язаності, Людмила Петрановська. У цій книжці ви неодмінно знайдете потрібні відповіді й зможете не лише зрозуміти, що стоїть за дитячими розпещеністю, агресією, важкою вдачею, а й зрозуміти, чим допомогти своїй дитині, щоб вона росла й розвивалася, не марнуючи сил на боротьбу за вашу любов.
Томчева, С. Юноша в кабинете психотерапевта: Агрессивный юноша[Текст] : Психодинамика агрессивного поведения в юношеском возрасте – позитивная и транскультуральная психотерапия : пособие / С. Томчева. – Одесса : ВМВ, 2019. – 124 с. – ISBN 966-413-657-7.
Книга «Юноша в кабинете психотерапевта: агрессивный юноша» болгарского психолога-психотерапевта Стефанки Томчевой представляет собой пособие для специалистов, практикующих в области детско-юношеского психического здоровья.
Автор предлагает четкий алгоритм работы с агрессивными молодыми людьми и подтверждает его современными научными взглядами на проблематику и примерами из собственной практики. Практическая работа с юношами представлена через призму Позитивной и Транскультуральной психотерапии Н. Пезешкиана. Книга может быть рекомендована школьным и детским психологам, педагогам, родителям и всем интересующимся.
Стефанка Томчева практикующий детско-юношеский психолог, PhD в области психологии, психотерапевт и международный Мастер тренер в методе Позитивной и Трансультуральной психотерапии Н.Пезешкиана, руководитель психосоциального центра «Селена» ( город Шумен, Болгария). Вот уже более 20 лет Стефанка Томчева работает с детьми и подростками. Автор также является специалистом в области кризисного консультирования
Томсон, Г. Немислиме [Текст] : 9 історій про людей із дивовижним мозком / Г. Томсон ; пер. з англ. І. Павленко. – Київ : Наш формат, 2019. – 232 с. – ISBN 617-7682-48-5.
Наш мозок набагато дивніший, ніж нам здається. Ми приймаємо як належне, що можемо запам’ятовувати, відчувати емоції, орієнтуватися на місцевості, співпереживати й розуміти навколишній світ. Але як зміниться наше життя, якщо ці здібності різко посиляться – або зникнуть протягом ночі? Гелен Томсон багато років подорожувала світом, відстежуючи вкрай рідкісні розлади мозку. У «Немислимому» вона розповідає про дев’ятьох надзвичайних героїв, яких зустріла на цьому шляху. Від людини, яка думає, що вона тигр, до лікаря, який відчуває біль інших, просто дивлячись на них. Це незабутня подорож у глибини людського мозку, що покаже, як формуються спогади, котрі ніколи не зникають, та емоції.
Рок, Д. Твій мозок у роботі. Як припинити відволікатися і працювати продуктивніше [Текст] / Д. Рок ; пер. з англ. Д. Кожедуб. – Київ : Наш формат, 2019. – 288 с. – ISBN 617-7730-51-3.
Дослідник Девід Рок в цій книзі дає відповідання на такі питання, як: максимізація розумового ресурсу; чому інколи буває так важко зосередитись, і як керувати відволікаючими факторами; як максимально збільшити свій шанс знайти ідеї, які допоможуть вирішити найскладніші проблеми; як набагато ефективніше співпрацювати з іншими людьми.
Гера, Т. І. Супровід інтеграції сімей переселенців: технологія роботи асистента родини [Текст] : [підручник] / Т. І. Гера. – Дрогобич : ДДПУ ім. І. Франка, 2018. – 244 с. – ISBN 966-384-405-3.
Крановиц, К.-С. Разбалансированный ребенок. Как распознать нарушения обработки сенсорной информации и справиться с ними [Текст] / К.-С. Крановиц. – Киев : Мультиметод, 2019. – 384 с. – ISBN 966-97712-4-7.
Вам трудно понять вашего ребенка или ученика? Вас ставит в тупик его поведение? Вы устали от его капризов? Книга «Разбалансированный ребенок» поможет понять читателю, почему дети порой ведут себя странно и с чем связаны особенности детей, которых мы, взрослые, часто называем «трудными». Эта научно-популярная книга написана простым и понятным языком, в ней приведено множество примеров из жизни. Наверняка, в некоторых из этих примеров читателю будет легко узнать своего ребенка или ученика. Автор предлагает родителям и педагогам пути решения сложных проблем такого ребенка. Книга рассчитана на широкий круг читателей.
Гресь, А. Школа навиворіт. Що робити, якщо…? Ситуації, які можуть трапитися з дитиною в школі [Текст] / А. Гресь. — Харків : Основа, 2019. — 80 с.
ISBN 617-00-2843-3
Ця книга адресована всім мамам і татусям, а також учителям, які допомагають дітям навчитися бути учнями. “Перший раз у перший клас” – це досить складне випробування для дитини. Шкільне життя для маленького учня часто видається нелегким. І справа взагалі не в оцінках. У книзі для дбайливих дорослих наведені підказки щодо того, як не допустити проблему, як допомогти, якщо вона вже виникла, а також пропонований аналіз найпоширеніших проблем, які можуть виникнути в дитини як у перші шкільні дні, так і пізніше.