Програмування

Інформатика. 5 кл. [Текст] : підручник / Й. Я. Ривкінд, Т. І. Лисенко, Л. А. Чернікова, В. В. Шакотько. — 2-е вид. — Київ : Генеза, 2020. — 208 с.

Анотація

Навчальний матеріал підручника поділено, згідно з програмою, на 5 розділів.

Підручник, крім теоретичного матеріалу, містить диференційовані запитання та завдання для самоконтролю, додаткові рубрики: «Для тих, хто хоче знати більше», «Чи знаєте ви, що…», «Для тих, хто працює з Windows XP», «Для тих, хто працює з ОС Linux».

Також у підручнику вміщено 6 практичних робіт, виконання яких є обов’язковим для всіх учнів.

 

Інформатика. 7 кл. [Текст] : підручник / [Й. Я. Ривкінд, Т. І. Лисенко, Л. А. Чернікова, В. В. Шакотько]. — Київ : Генеза, 2020. — 176 с.

Анотація

Навчальний матеріал підручника згідно з програмою поділено на 4 розділи.

Підручник, крім теоретичного матеріалу, містить диференційовані за рівнем складності запитання та завдання, цікаві рубрики: «Для тих, хто хоче знати більше», «Чи знаєте ви, що…» та рубрики для вибору відповідно до програмного забезпечення: «Для тих, хто працює зі Scratch 2», «Для тих, хто працює з Python». Також у підручнику вміщено 9 практичних робіт, які вчитель може використати для контролю рівня засвоєння навчального матеріалу учнями.

Пропонований підручник призначено для учнів, які почали вивчати інформатику з 2-го класу.

 

 

Васильєв, О. М.
Програмування мовою Java [Текст] / О. М. Васильєв. — Тернопіль : Навчальна книга – Богдан, 2020. — 696 с.

Анотація

Книга присвячена мові Java, яка на сьогодні є однією з найпопулярніших мов програмування. Це професійна мова, яка дозволяє створювати складні та ефективні програми. У книзі розглядаються всі основні теми, котрі формують парадигму мови програмування Java. Серед них, зокрема, базові прийоми створення програм, основні оператори та типи даних, керуючі інструкції, класи та об’єкти, спадкування, перевантаження та переозначення методів, інтерфейси (в тому числі функціональні), лямбда-вирази, обробка помилок, створення потоків, узагальнені типи, робота з файлами, методи створення програм із графічним інтерфейсом. Теоретичний матеріал поданий у простій і зрозумілій формі та пояснюється на прикладах. Книга буде корисною для всіх, хто вивчає мову програмування Java.

 

Коршунова, О. В.
Інформатика. 7 кл. [Текст] : підручник / О. В. Коршунова, І. О. Завадський. — Київ : Освіта, 2020. — 144 с.

 

Електронні версії документа

https://drive.google.com/file/d/19Q8jqerUUkO0y975d0_YujuZa-M36GLS/view

Марджі, М.
Scratch для дітей. Веселий вступ до програмування з іграми, малюнками, фактами і математикою [Текст] / М. Марджі ; з англ. пер. Н. Агаджанян. — Львів : Вид-во Старого Лева, 2020. — 362 с.

Анотація

Лише задумайтеся: у вас народжується ідея — і вже через декілька годин клацання на клавіатурі вона перетворюється на проєкт нової комп’ютерної програми!

Scratch — це візуальна мова програмування, яка не ставить перед охочими її опанувати будь-яких вікових обмежень. З нею навчитеся створювати інтерактивні проєкти, включно із анімованими оповіданнями, презентаціями художніх творів і книг, науковими доповідями та іграми. Щоб не вводити незліченну кількість рядків коду в мові програмування, чому б не використати барвисті командні блоки та мультиплікаційні спрайти для створення потужних і цікавих скриптів?

Програмувати зі Scratch — легко, навіть якщо ви новачок у цій сфері, але не боїтеся нових викликів. Ця книжка — захопливий і цікавий початок вашої подорожі у світ інформатики.

 

 

Вступ до алгоритмів [Текст] : пер. з англ. / Т.-Г. Кормен, Ч.-Е. Лейзерсон, Р.-Л. Рівест, К. Стайн. — 3-є вид. — Київ : КІС, 2019. — 1288 с. – ISBN 617-684-239-2.

Деякі книжки з алгоритмів строгі, але неповні; інші охоплюють масу матеріалу, але їм бракує строгості. «Вступ до алгоритмів» унікально поєднує строгість і всебічність. Книжка детально охоплює широкий спектр алгоритмів, при цьому їх побудова й аналіз доступні для читачів усіх рівнів. Кожен розділ відносно самодостатній і може бути осібною одиницею вивчення. Алгоритми описані звичайною мовою і псевдокодом, щоб міг читати будь-хто, хто хоч трохи програмує. Пояснення залишилися елементарними без шкоди для глибини охоплення чи математичної строгості. Текст англійського видання давно став широко використовуваним в університетах по всьому світу, а також загальноприйнятим довідником для професіоналів.

Морган, Н. JavasScript для дітейМорган, Н. JavasScript для дітей. Веселий вступ до програмування [Текст] / Н. Морган ; з англ. пер. Н. Агаджанян. — Львів : Вид-во Старого Лева, 2019. — 368 с. – ISBN 617-679-479-0.

«JavaScript для дітей» — веселий посібник, вступ до основ програмування, із яким ви крок за кроком опануєте роботу з рядками, масивами та циклами, інструментами DOM та jQuery та елементом canvas для малювання графіки. Ви зможете писати та модифікувати HTML-елементи для створення динамічних веб-сторінок та напишете класні онлайн ігри «Знайди захований скарб», «Шибениця» та «Змійка». У цій книжці — безліч цікавих прикладів та кумедних ілюстрацій, а завдання з програмування наприкінці кожного розділу, надихнуть на створення власних приголомшливих програм. Утнімо щось крутецьке із JavaScript!

 

Г.Мур
Математичні ігри для розумних дітей

Мур, Г. Математичні ігри для розумних дітей [Текст] : понад 100 головокруток, що стануть чудовою поживою для твого розуму / Г. Мур. — Харків : Кн. клуб “Клуб сімейн. дозвілля”, 2019. — 192 с. — (Круті головокрутки). – ISBN 617-12-5635-4.

Видирання на верхівку числової піраміди, запекле кубічне змагання, пошуки прихованих чисел, незвичайні кросворди, суперпазли, математичні монстрики та диво-поля — найкрутіші головокрутки для маленьких розумників і розумниць! Із кожною сторінкою головокрутки стають дедалі складнішими, тому радимо тобі починати з самого початку. Не бійся помилятися — у кінці книжки є відповіді-рятівники, а до кожної головокрутки додається проста інструкція. Веселих математичних розваг!