Молодому підприємцю

Підприємець – це той, у кого є ідея і бажання створювати.

                                                                             Девід Карп

Бути підприємцем — це брати на себе відповідальність, багато навчатися, приймати рішення та розуміти, що для успіху потрібно багато працювати.

Чи є ідеальний час для того, щоб стати підприємцем? Як віднайти свою бізнес-ідею та перевірити її? Як зробити так, щоб про твій продукт дізналися? Та як знайти саме своїх клієнтів? Часто для того, щоб наважитися почати власну справу, потрібно лише отримати певну сукупність практичних знань і надихнутися досвідом тих, хто вже успішно створив власний бізнес.

Пропонуємо вам список чудових книг з продажу, фінансів, бізнесу та менеджменту, кожна з яких готова послужити потужним мотиватором для підприємця будь-якого рівня. Вони допоможуть вам зрозуміти, з чого почати, яких помилок уникати, що робити зі стратегією та управлінням людьми і як зрештою продавати свій продукт.

 

 

Двадцять українських стартапів: історії успіху [Текст] / авт. ідеї Н. Улинець, І. Маркевич. — Київ : Лабораторія, 2022. — 208 с.
ISBN 617-8053-22-2

Анотація

«20 українських стартапів: історії успіху» — книжка про успішні та цікаві українські стартапи, які вже змінюють світ. Це натхненні історії засновників стартапів з різноманітним досвідом та з різних сфер й індустрій. Це історії про дитячі мрії, помилки й досягнення, цінності та принципи, а також про щоденну невтомну працю.

Де вони шукали ідеї успішних проєктів? Як формували команду та запускали стартап? Які плани будують та як планують захопити світ? Багато людей хотіли б запустити свій стартап чи бізнес та злетіти на стіну слави. І ця книга стане безцінним джерелом знань та досвіду для всіх, хто готовий до змін. Хочете дізнатись, які секрети роблять стартапи успішними? Вам розкажуть безпосередньо самі засновники стартапів на сторінках цієї книжки.

 

 

 Організація підприємницької діяльності [Текст] : навч. посіб. / [авт. кол.: Л. І. Антошкіна, Г. І. Фролова, Ю. М. Фролов, І. В. Трикоз]. — Київ : Талком, 2021. — 369 с.
ISBN 617-7832-91-0

Анотація

У навчальному посібнику розглядаються теоретичні, методичні та практичні основи організації підприємницької діяльності. Посібник містить концепції і принципи ведення бізнесу, особливості створення суб’єктів підприємництва, правові основи здійснення підприємницької діяльності, розглянуто механізми управління та регулювання підприємництва в Україні.

 

 

 П’ятдесят плюс книг, щоб стати успішним в бізнесі, як… [Текст]. №18-21 / гол. ред. В. Полевий. — Київ : Український Бізнес Хаб, 2019. — 175 с.

 Анотація

“50+ книг, щоб стати успішним в бізнесі” – спеціальний проект журналу “БІЗНЕС”.

Чарлі Джонс сказав: “Завтра ти будеш тим, ким ти є сьогодні, окрім людей, яких ти зустрінеш, і книг, які ти прочитаєш”.

Замість журналу ми створили книгу живих рекомендацій щодо книг для бізнесменів від самих бізнесменів. Адже найкраща рекомендація для прочитання книги – це історія успіху від людини, яку вона надихнула і якій допомогла.

Команда БІЗНЕСа відібрала рекомендації найуспішніших українських підприємців та світових візіонерів бізнесу, які дають своє бачення того, які книжки є обов`язковими для прочитання людьми, які претендують на успіх в бізнесі.

 

 

 Соціальне шкільне підприємництво: твій перший стартап [Текст] : посібник / [С. Дятленко, В. Конопкін, А. Корнецький та ін.] ; за ред. А. О. Корнецького. — Київ : MOYABOOK : ВІ ЕН ЕЙ ПРЕС, 2020. — 184 c.
ISBN 617-7623-27-3

 Анотація

Що таке соціальне шкільне підприємництво? Чим воно корисне для учнів? Як розвиваються шкільні фірми на Заході? І чи є успішні приклади соціального шкільного підприємництва в

Україні? Про це і багато чого іншого можна дізнатись із посібника.

Водночас видання також окреслює засади інтеграції цієї теми в освітній процес. І найголовніше – описує основні кроки створення соціального шкільного підприємства. Учням та кураторам також стануть у пригоді практичні завдання, виконавши які, можна наблизитися до створення шкільної фірми.

Матеріали посібника можуть бути використані для викладання соціального шкільного підприємництва, запуску та розвитку соціальних шкільних підприємств учнями, їхніми батьками та освітянами.

Посібник видано у межах проєкту «Заснування соціальних шкільних підприємств у сільській місцевості та малих містах України для заохочення молоді до соціального підприємництва в Івано-Франківській, Житомирській та Донецькій областях», що впроваджується Фондом Східна Європа спільно з німецькою неурядовою організацією ChildFund Deutschland e.V. за фінансової підтримки Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку Німеччини.

 

 

Ворілоу, Д.     Бізнес під ключ. Як створити компанію, що працюватиме без вас [Текст] / Д. Ворілоу ; пер. з англ. А. Дудченко. — Київ : Наш формат, 2018. — 168 с.
ISBN 617-7552-94-8

 Анотація

Амбітному підприємцю складно уявити, що колись у нього виникне бажання залишити компанію, яку він створював, докладаючи титанічних зусиль. Він готовий приділяти сто відсотків свого часу та сил, і йому чи їй здається, що так буде завжди. Однак, як стверджує автор цієї книжки, існує розумніша стратегія – створити проект, який успішно функціонуватиме без вас

Автор пропонує захопливу історію, яка навчить вас, як управляти компанією так, ніби вона існуватиме вічно, при цьому наділяти її новими якостями, безупинно збільшувати її ціну та котрий ви зможете вигідно продати в будь-який момент.

 

 

Гарніш, В.    Масштабування бізнесу. Покрокова стратегія збільшення прибутків [Текст] / В. Гарніш ; пер. з англ. А. Марховська. — Київ : Наш формат, 2018. — 328с
ISBN 617-7682-02-7

Анотація

Розвиток компанії схожий до сходження на Еверест. Найперше, що вам знадобить – це план. До того ж, шлях до омріяної вершини буде простішим, якщо ви матимете достатню підготовку. Якщо ви хочете, щоб ваша компанія стрімко зростала та досягла найкращих результатів, вам так само будуть потрібні серйозна підготовка, дисципліна, а також набір потужних і водночас простих інструментів, які ви знайдете у цій книжці.

Для керівників та власників бізнесів, людей, які цікавляться підприємництвом чи планують розвивати власну справу.

Автори пропонують набір методик, які допоможуть чітко зрозуміти план розвитку вашої компанії, окреслити стратегічні завдання та в результаті відчутно збільшити масштаб підприємства та його прибутки.

 

 

Гільбо, К.    Пасивний заробіток. Як перетворити ідею на гроші за 27 днів [Текст] / К. Гільбо ; пер. з англ. О. Асташова. — Київ : Наш формат, 2019. — 240 с.
ISBN 617-7682-42-3

Анотація

Підприємець Кріс Ґільбо все життя міняв підробітки як рукавички. Він пробував себе в усьому – від імпорту кави до розробки сайтів. Кожна нова справа давала йому досить пристойний заробіток, а також навчила простої істини: реалізувати свої ідеї не так складно.

Не має значення, ким ви працюєте і чи плануєте звільнятися з основної роботи. Ви можете почати реалізовувати проект навіть не маючи багато грошей, купу вільного часу чи спеціальної освіти.

Автор пропонує місячний план, який допоможе структурувати ваші дії, почати якнайшвидше реалізовувати ідеї та отримувати додатковий заробіток.

Кріс Ґільбо — американський письменник, підприємець і мандрівник. Усе життя працює на себе. Він займається різноманітними проектами: від написання статей до волонтерства в Західній Африці. Ґільбо заснував World Domination Summit — міжнародну спільноту творчих людей. Допомагає іншим знайти своє покликання та поділитися досвідом. Кріс відвідав 193 країни до свого 35-річчя. Автор книжки «Стартап на $100».

 

 

Гуцал, О.     Якщо стрибнули, то гребіть. Як народити і зростити бізнес, який сподобається вашим онукам [Текст] / О. Гуцал. — Київ : Бізнесполігрф, 2020. — 159 с.
ISBN 617-7862-64-1

 Анотація

Ольга Гуцал – відома підприємниця, номінантка багатьох ділових рейтингів.

У своїй першій книзі «Якщо стрибнули, то гребіть» Гуцал ділиться спостереженнями за різними етапами життя бізнесу, компанії, команди співробітників. Авторка порівнює процес зростання підприємницького проєкту з етапами життя людини. Живий бізнес-проект так само проходить зачаття, пологи, немовлячий вік, дитинство, приймаючи рішення, роблячи важливі кроки та здійснюючи прикрі помилки на кожному з етапів.

Порівняння бізнесу зі зростаючою людиною дозволить зацікавленому читачеві подивитися на ситуацію у своєму проєкті іншими очима, зрозуміти, на якому ви зараз етапі, чого потрібно досягти в цей момент і яких проблем чи криз зростання уникати.

У книзі багато веселих ілюстрацій. Рукопис книги отримав високу оцінку у підприємців

 

 

Данилович-Кропивницька, Марта Львівна.    Бізнес-економіка [Текст] : навч. посіб. / Марта Львівна Данилович-Кропивницька, Ірина Анатоліївна Канцір. — Львів : Львівська політехніка, 2021. — 248 с.
ISBN 966-941-589-9

 Анотація

Навчальний посібник складено відповідно до анотації дисципліни «Бізнес-економіка» освітньо-професійної програми підготовки студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти технічних та економічних спеціальностей денної та заочної форм навчання. Він забезпечує використання всіх основних методів навчання: вербально-візуального, інтерактивного та пізнавально-прикладного. Навчальний посібник містить: передмову, розділи з теоретичним матеріалом, питаннями для самоконтролю, тестовими завданнями, кейсами, задачами для самостійної роботи.

 

 

Кріппендорф, Кайхан.    Приховай кинджал за усмішкою. 36 стародавніх китайських стратегій, щоб перемогти конкурента [Текст] / Кайхан Кріппендорф ; [пер. з англ. К. Ю. Дерев’янко]. — Харків : Vivat, 2020. — 304 с. — (Бізнес).
ISBN 966-982-216-1

Анотація

Прийоми, стратагеми і стратегії стародавніх китайських воєначальників допоможуть і в сучасному бізнесі. Кайхан Кріппендорф пояснює, як ними можна скористатись, на прикладі успішних бізнес-кейсів. Це дієві інструменти для розвитку бренду, створення вдалої бізнес-моделі, зміцнення позицій на ринку і перемоги над конкурентами.

 

 

Лефлі, А.    Безпрограшна стратегія. Як уникнути промахів у бізнесі [Текст] / А. Лефлі, Р. Мартін ; пер. з англ. І. Гнатковська. — Київ : Наш формат, 2018. — 256 с.
ISBN 617-7552-96-2

 Анотація

Стратегія компанії не обов’язково має бути складною, але її розробка – справді важке завдання, що потребує зусиль і часу. Часто власники бізнесів жертвують нею на користь нагальніших повсякденних справ. Колишній генеральний директор Procter & Gamble Алан Лефлі та його стратегічний радник Роджер Мартін допомагають зрозуміти, чому так робити не варто. Насправді застосування стратегічного підходу – найефективніший спосіб побудувати бізнес.

Завдяки використанню стратегічних концептів та інструментів Лефлі й Мартін збільшили ринкову вартість компанії на понад 100 мільярдів доларів лише за 10 років. Їхній підхід може ефективно працювати у компаніях будь-якого масштабу: від маленьких бізнесів до державних установ чи некомерційних організацій.

 

 

Марке, Девід.    Розверніть корабель. Уроки менеджменту від капітана підводного човна [Текст] / Девід Марке ; пер. з англ. А. Дудченко. — Київ : Наш Формат, 2021. — 264 с.
ISBN 617-7863-53-2

Анотація

Де би ви не стояли в ієрархії своєї компанії — ця книга вам потрібна. Людям з верхівки буде корисно дізнатися, як вивільнити пристрасть, інтелект і енергію тих, хто стоїть нижче. Можливо, вони, самі того не бажаючи, так поводяться чи роблять щось таке, що заважає цьому. Люди на передовій знайдуть тут для себе способи навчитися приймати рішення й допомогти босам відпустити повідці.

Ми знаходимося в процесі однієї з наймасштабніших змін в історії людства, коли головна робота людей переходить від індустріального віку «контролю» до віку працівників інтелектуальної галузі, віку «вивільнення». Як говорив Альберт Ейнштейн: «Ті великі проблеми, з якими ми стикаємось, неможливо вирішити, якщо лишатися на тому ж рівні мислення, на якому ми були, коли їх створили». Одна людина точно не зможе їх вирішити; особливо цього не зможе зробити людина з «вершечка».

Яскраве майбутнє нашого світу збудують люди, які зрозуміли, що лідерство — це мистецтво надання можливості. Це мистецтво вивільнення людського таланту й потенціалу. Може, у вас і вийде «купити» людину зарплатнею, посадою, владою або страхом, але геній, пристрасть, лояльність, і міцну креативність люди віддають тільки добровільно. Найбільші проблеми світу вирішать тільки пристрасні, рознузданні «волонтери».

 

 

Мероник, А.    Золотий ґрааль криптовалютного трейдингу [Текст] : Нотатки фахівця про те, як можна прогнозувати зміну цін на криптовалюти і заробляти (або ні) на цьому гроші / А. Мероник. — Чернівці : Книги – ХХІ, 2020. — 176 с.ISBN 617-614-290-4

 Анотація

Ця книга в легкому, а місцями навіть у гумористичному форматі розповість про всі цікаві моменти, які вдалося зафіксувати авторові за три роки щоденної праці над розробкою торгових алгоритмів, вивченням трейдингу та проведенням експериментів. Ви отримаєте відповіді на запитання: Хто і як маніпулює цінами на криптовалютних біржах? Із чого точно не варто починати трейдерові? Де неточні прогнози завжди дають прибуток? Скільки можна заробляти на трейдингу? Чому ціна Bitcoin так часто змінюється? Що необхідно робити, коли ціна стрімко зростає? Для чого трейдери малюють на графіках горнятка і як це їм допомагає? Книга дасть змогу дізнатися більше про трейдинг і криптовалюти: як вони працюють, яка з них користь і для чого їх придумали.

 

 

Міллер, Дональд.    Створи StoryBrand. Розкажи історію бренду, і тебе почують [Текст] / Дональд Міллер ; [пер. з англ. В. Депешка]. — Харків : Vivat, 2022. — 240 с.
ISBN 966-982-237-6

 Анотація

Дональд Міллер розробив дієвий спосіб просування бренду через використання сторітелінгу та власної унікальної методики під назвою сторібренд (StoryBrand). Цей революційний метод допомагає опанувати принципи спілкування з клієнтами, завдяки яким ви зможете переконати будь-кого в перевагах саме вашого продукту, ідеї чи послуги. Ідеться про цілий спектр кроків до розбудови історії бренду: які сім універсальних елементів оповіді здатні викликати реакцію в людей; якими насправді мотивами керуються люди під час здійснення покупок; як звернутися до клієнтів, щоб це спонукало до дії; як створити неповторний ефективний контент для сайтів і соцмереж. Хай ким ви є нині — чи то директор з маркетингу багатомільярдної компанії, чи то власник малого бізнесу, а чи політик або рок-музикант, — ця книжка допоможе знайти власну модель поведінки й досягти успіху.

 

 

Муті, Ірдіс.    Брендинг за 60 хвилин [Текст] : Brand Book з маркетингу / Ірдіс Муті ; [пер. з англ. О. Чупа]. — Харків : Фабула, 2019. — 256 с
ISBN 617-09-5265-3

Анотація

Будь-який успішний бізнес, великий чи маленький, глобальний чи локальний, мусить мати стратегію, і не обов’язково заскладну.

Як же вийти за рамки успішної компанії і стати світовим брендом?

Як найефективніше взаємодіяти з клієнтами, конкурентами і партнерами?

Як визначити провідну ідею, найцінніші можливості своїх товарів та послуг, розвиватися і створювати нові торговельні марки та ринки?

Відповіді на всі ці запитання — у книжці професора Ідріса Муті, маркетолога, бізнес-стратега, розробника бізнес-інновацій, всесвітньо відомого лектора і спікера.

Для всіх, хто має стосунок до бренд-менеджменту та розробляння бізнесстратегій, а також для підприємців, керівників різних рівнів, маркетологів.

 

 

Нечипоренко, Віталій Ігорович.    П’ятдесят п’ять дао бізнесу [Текст] : Довідник з практики менеджменту: стратегія, маркетинг, інтелектуальний продаж / Віталій Ігорович Нечипоренко. — Київ : Кінцевий бенефіціар, 2021. — 176 с.
ISBN 966-97942-6-0

 Анотація

У книзі подано стислий огляд форм, методів, прийомів та інших інструментів менеджменту з рекомендаціями та коментарями. В ній лаконічно і максимально конкретизовано сутність засобів управління та маркетингу задля формування особистого ділового світогляду. Книга призначена для керівників вищої і середньої ланки, фахівців кадрового резерву чи тих, хто перебуває на початку кар’єри або планує почати власну справу

 

 

Нюзум, Ерік.    Гучніше! Як створювати круті подкасти [Текст] / Ерік Нюзум ; [пер. з англ. Г. Пшеничної]. — Харків : Vivat, 2022. — 336 с. — (Бізнес).
ISBN 966-982-693-0

 Анотація

“Такий подкаст учора трапився – вогонь. 100 % пiдписка й донат.” Хочете, щоб це стосувалося вас і ваших аудіоiсторiй? Тисячі Фоловерів-слухачів, під тримка патронів та найголовніше тебе слухають, роззявивши рота. Ветеран індустрії подкастів у цій книжці дає багато крутих лієвих порад та інсайтiв. Ерiк Нюзум знае, як зробити аудіоісторію унікальною, такою, що виділить ваш канал у бурхливому потоці інших подкаст-платформ. Яку розповідь вибрати та як її виразно подати, де шукати свою аудиторію, як навчитися мислити як пiдпис ники, як сприймати критику, забути про слова-паразити та нуднi клішовані штампи… Автор достоту знае, як створити крутий подкаст. Тепер вашу аудіо iсторiю захочеться ввімкнути гучніше!

 

 

Райс, Ел.    Маркетингові війни [Текст] / Ел Райс, Джек Траут ; [пер. з англ. В. Стельмах]. — Харків : Ранок : Фабула, 2019. — 240 с.
ISBN 617-09-5385-8

Анотація

«Маркетингові війни» висвітлюють основні принципи успішного маркетингу з погляду військової справи. Автори Ел Райс і Джек Траут беруть за основу працю Карла фон Клаузевіца «Про війну» й адаптують її для зовсім іншої, здавалося б, сфери. Це не просто їхня вигадка чи вдала метафора — це тонко помічена особливість функціонування маркетингу.

Відповідно до розміру й статусу компанії, автори пропонують кілька маркетингових стратегій, зокрема удар із флангу і партизанську війну. Власні переконання автори підкріплюють прикладами визначних маркетингових протистоянь: пивної війни, війни за колу, бургерної війни, комп’ютерної війни.

 

 

Стеф, Ю.    Салонний business. Все про організацію бізнесу та створення успішного проєкту [Текст] / Ю. Стеф. — Дніпро : Ліра, 2020. — 152 с.
ISBN 966-981-313-8

Анотація

Цей посібник є другим, удосконаленим і доповненим виданням, яке вміщує більшу частину знань, необхідних для відкриття й організації роботи салону краси.

Усі рекомендації, наведені у книзі, є наслідком практичної діяльності та проблем, які постають перед керівником бізнесу.

Інформації, наданої читачеві, буде більш ніж достатньо, щоб скласти уявлення про реальну роботу підприємства індустрії краси, що дозволить уникнути найбільш розповсюджених помилок у процесі побудови його роботи.

 

 

 

 

 

.