Якщо маєте ідеї і пропозиції для удосконалення державної політики у різних сферах.
Засновником конкурсу є Національне агентство України з питань державної служби (https://nads.gov.ua/)
Організаційно-методичне забезпечення Конкурсу здійснює Центр адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу (http://www.center.gov.ua/)
Для участі у Конкурсі (https://vseukrainskyi-konkurs2020.mozello.com/) необхідно до 25 серпня 2023 року подати на електронну адресу Організаційного комітету konkurs@center.gov.ua електронні файли (текстові або відео), виконані у текстовому редакторі MS Word for Windows (формати.doc або.rtf) або у форматі mpeg, mp4, avi, wmv, mov, mkv (чи інший загальновідомий):
- заявку, оформлену за встановленим зразком;
- конкурсну роботу.
—–
ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ КОНКУРСУ ВІДБУВАТИМЕТЬСЯ У НОМІНАЦІЯХ:
https://vseukrainskyi-konkurs2020.mozello.com/nomnac/2023/
НОМІНАЦІЯ «Рівні права і можливості жінок і чоловіків»
(ООН Жінки в Україні)
- У чому ви вбачаєте сучасні пріоритети політики забезпечення рівних прав і можливостей жінок і чоловіків? Які проблеми у сфері гендерної рівності вийшли на перший план у зв’язку із повномаcштабною збройною агресією рф?
- Якою, на ваш погляд, повинна бути державна політика щодо забезпечення гендерної рівності під час післявоєнної відбудови України?
- Які підходи та механізми забезпечення рівних прав жінок і чоловіків ви вважаєте найбільш ефективними? Що дозволить зробити вітчизняну гендерну політику більш дієвою та наблизити її до стандартів ЄС?
НОМІНАЦІЯ «Політична освіта та політична культура»
(Представництво Фонду Ганса Зайделя в Україні)
- Якою, на вашу думку, мусить бути політична освіта для сучасної молоді?
- Що, на вашу думку, може мотивувати активну участь сучасної молоді у суспільно-політичній діяльності?
- Щоб ви хотіли привнести у сучасну політичну культуру?
- Як політична освіта підсилює політичну культуру?
НОМІНАЦІЯ «Молодь у системі публічного управління: новітні підходи та перспективи»
(Всеукраїнська молодіжна громадська організація «Спілка молодих державних службовців України»)
- Які механізми та інструменти можуть бути використані для залучення молоді до участі у публічному управлінні?
- Як покращити комунікацію та взаємодію між молоддю та державними інститутами?
- Як молодь може брати участь у формуванні та реалізації державних політик, стратегій, програм тощо?
- Які можливості мають бути створені для стимулювання молоді до вступу на державну службу?
НОМІНАЦІЯ «Реформування освіти в умовах воєнного стану»
(Швейцарсько-український проєкт DECIDE – «Децентралізація для розвитку демократичної освіти»)
- Якою б ви хотіли бачити систему освіти після перемоги?
- Що б ви змінили у освітніх процесах вже зараз в умовах війни?
- Ваше бачення щодо якісної та доступної освіти.
НОМІНАЦІЯ «Мій досвід участі у формуванні та реалізації молодіжної політики»
(Проєкт Ради Європи «Молодь за демократію в Україні: Фаза ІІІ»)
- Ваш досвід участі у формуванні та реалізації молодіжної політики.
- З якими перешкодами зараз стикаються молоді люди в Україні для участі у формуванні та реалізації молодіжної політики?
- Що потрібно зробити, щоб подолати ці перешкоди та підвищити участь молоді у формуванні та реалізації молодіжної політики в Україні?
НОМІНАЦІЯ «Реформування державного управління в контексті європейської інтеграції України»
(Проєкт «Підтримка комплексної реформи державного управління в Україні» (EU4PAR))
- Яким чином реформування державного управління наближає Україну до членства в ЄС?
- Якби ви мали одну можливість змінити щось у системі державного управління, що б це було?
- Що робить державну службу цікавою для молоді та якими якостями має бути наділений державний службовець, який наближає членство України в ЄС?
Конкурсна робота повинна бути викладена державною мовою та оформлена відповідно до Положення про Всеукраїнський конкурс творчих робіт серед молоді