Молодь! Стартує КОНКУРС ФОТОГРАФІЙ «Мій внесок у ПЕРЕМОГУ!»
Уже понад 100 днів наша сильна і незламна країна гідно бореться за свою свободу, незалежність, суверенітет, щасливе майбутнє та мир у всьому світі. Ми бібліотекарі, як і наші відважні, мужні воїни ЗСУ, ТрО, працівники ДСНС, волонтери, лікарі та всі інші, хто наближає нас до перемоги, теж працюємо над перемогою у російсько-українській війні.
У цей складний для кожного з нас 2022 рік Молодіжна секція Української бібліотечної асоціації традиційно оголошує конкурс фотографій «Мій внесок у ПЕРЕМОГУ!». Адже у кожного з нас свій фронт боротьби, ми на своєму хочемо, можемо і будемо робити вагомі внески задля мирного неба над Україною.
Попри те, що, на жаль, під час бойових дій багато бібліотек зазнали руйнувань та пошкоджень, їхнє функціонування й надалі продовжується для наших користувачів. У бібліотеках нашої держави відбуваються спеціальні заходи для ВПО та всіх, хто цього потребує. Це психологічні та юридичні консультації, тренінги, зустрічі, курси української мови, відволікальні ігри для дітей, майстер-класи, перегляди мультфільмів та документальних фільмів, екскурсії тощо. А ще у бібліотеках плетуть маскувальні сітки, готують їжу для військових і переселенців, відкривають пункти гуманітарної допомоги та проводять навчання першої медичної допомоги.
Усі учасники, які бажають взяти участь у Конкурсі, мають надіслати фото, на якому буде зображено як саме і чим ви допомагаєте у шляху до Перемоги, який ваш особистий внесок або вашої бібліотеки.
ГОЛОВНА УМОВА – ви, як учасник(ця), обов’язково маєте бути на фотографії.
Участь у конкурсі можуть взяти тільки дійсні індивідуальні члени Української бібліотечної асоціації або 1 представник офіційного партнера Асоціації у 2022 році віком до 35 років.
Кількість робіт від одного учасника – не більше 3-х (трьох) за різною тематикою.
Термін закінчення прийому робіт – 1 вересня 2022 року.
Фотороботи, які пройдуть попередню модерацію, будуть доступні для всіх на сторінці Молодіжної секції Української бібліотечної асоціації у Facebook, де відповідно буде відбуватися відкрите голосування.
Три світлини, які наберуть найбільшу кількість голосів, отримають цінні призи від Молодіжної секції.
Також традиційно 12 світлин адміністрація секції відбере для створення календаря.
Деталі та умови конкурсу читайте тут